۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۹

دادستان همدان:

رفع سدمعبر از محوطه سرگذر یک ضرورت است

رفع سدمعبر از محوطه سرگذر یک ضرورت است

همدان- دادستان همدان گفت: تعرض به معابر عمومی و سدمعبر به ویژه در محوطه سرگذر، رفت و آمد همشهریان را دچار مشکل کرده، بنابراین ضروری است مجموعه مدیریت شهری هرچه سریعتر مشکل را برطرف سازند.   

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خانجانی موقر ظهر شنبه در بازدید میدانی از محوطه سرگذر با اشاره به عدم ساماندهی منطقه‌ای به این گستردگی و توجیه نبودن مغازه داران و در نهایت ایجاد سد معبر از سوی آنان، اظهار کرد: مدیریت معابر به عنوان بخشی از اموال عمومی شهری بر عهده شهرداری است و ساماندهی و نظم دهی به نحوه استفاده عموم از آن، مستلزم ورود جدی این دستگاه برای یک برنامه‌ریزی دقیق به منظور رفع مشکل است.

وی افزود: تعرض به معابر عمومی و مسدود کردن مسیر عبور و مرور از سوی مغازه داران به عنوان سد معبر، رفت و آمد همشهریان را دچار مشکل کرده و در این زمینه سبب نارضایتی آنان شده است.

دادستان همدان با اشاره به ورود مدیریت شهری گفت: مجموعه مدیریت شهری از جمله شهرداری، اتحادیه‌ها و همچنین پلیس نظارت بر اماکن عمومی باید در اسرع وقت با یک برنامه‌ریزی مدون در ابتدا با آگاه سازی مغازه‌داران و سپس اجرای قوانین شهری از نقض حقوق شهروندی جلوگیری کنند، چرا که هیچ فردی اجازه ندارد حقوق مردم را نادیده بگیرد.

کد خبر 5830628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha