۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۹:۵۰

معاون برنامه ریزی فرماندار پاوه خبر داد؛

اتصال ۲۱۴ فروشگاه در شهرستان پاوه به طرح کالابرگ الکترونیکی

اتصال ۲۱۴ فروشگاه در شهرستان پاوه به طرح کالابرگ الکترونیکی

کرمانشاه- معاون برنامه ریزی فرماندار پاوه از اتصال ۲۱۴ فروشگاه در شهرستان پاوه به طرح کالابرگ الکترونیکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشیار عبدالله زاده بعد از ظهر شنبه در جلسه بررسی مشکلات تعاونی‌های مرزنشین و ستاد کالابرگ الکترونیک که در فرمانداری پاوه برگزار شد، اظهار کرد: دولت مبالغ هنگفتی را در بحث یارانه پرداخت می‌کند که یکی از سیاست‌ها در راستای حمایت از تولید داخلی تأمین معیشت سبد کالایی است و از طریق کارت خوان از فروشگاه‌ها متصل به سیستم استفاده کنند.

وی افزود: هم اکنون ۱۱ قلم اساسی در طرح کالا برگ الکترونیکی تعریف شده است.

معاون برنامه ریزی فرماندار پاوه تصریح کرد: در شهرستان پاوه هم اکنون ۲۱۴ فروشگاه طرح کالابرگ الکترونیکی آماده ارائه خدمات به مردم هستند که بنا هر واحد صنفی بخواهد می‌تواند در این طرح شرکت کند.

عبدالله زاده با بیان اینکه خانوارها آن مبلغ یارانه خود را می‌توانند با دریافت کالا انجام دهند، بیان کرد: کلیات این طرح بعد از دریافت با همکاری شوراها و امامان جمعه روستاها، تشریح داده شود و این فرصتی است برای خانوارها که نیازمندی خود را از طریق فروشگاه انجام دهند.

وی ادامه داد: در شهر باینگان سه واحد صنفی، پاوه ۴۶، دهستان سیروان ۳۷، شمشیر ۱۴، شیوه سر ۲، نودشه پنج، نوسود یک و دهستان هولی ۱۰۶ فروشگاه به این به این سیستم مجهز شده اند.

عبدالله زاده در پایان گفت: بر اساس این طرح به ازای هر تراکنش یا خرید خانوارهای دهک سوم به پایین در فروشگاه‌ها ۲۰ درصد به حساب یارانه آنها نیز اضافه می‌شود.

کد خبر 5831195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha