۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۰:۳۳

احداث ۱۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان دیر آغاز شد

 احداث ۱۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان دیر آغاز شد

بوشهر- در آیینی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر عملیات اجرایی احداث ۱۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان دیر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس باربرز عصر یکشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی احداث ۱۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان دیر، اظهار داشت: امروز پروژه احداث ۱۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان دیر در موقعیت بسیار مناسب و خوب آغاز می‌شود و امیدواریم بتوانیم در دولت مردمی ایران قوی شاهد بهره برداری از آن باشیم.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه این شهرستان در حوزه نهضت ملی مسکن ظرفیت‌های بالایی دارد، افزود: پروژه ۶۸ واحد مسکونی شهر دیر که از سال ۹۵ شروع شده و بخش عمده‌ای از کار آن مانده بود، در این دولت تکمیل و در سفر سال گذشته رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به واگذاری ۱۴۰ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت به خانواده‌های سه فرزندی دیر و کنگان در هفته گذشته، بیان کرد: ۸۰ هکتار زمین در شهر بردستان در کنار ۵۰۰ قطعه زمین در دیر و همچنین بیش از ۵۰۰ هکتار زمین دیگر واقع در شمال شهر دیر و برای واگذاری به مردم در نظر گرفته‌ایم و در شهرهای دوراهک و آبدان نیز زمین مورد نیاز این طرح تأمین شده که به مردم واگذار می‌شود.

باربرز گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا امروز اقدامات مؤثری در حوزه تأمین مسکن شهروندان در قالب طرح نهضت ملی مسکن، بافت فرسوده، خودمالکی و مقاوم سازی روستایی در یکسال گذشته در شهرستان دیر انجام شده و شاهد احداث صدها واحد اعم از روستایی و شهری بوده‌ایم.

وی افزود: امیدواریم با تلاش مسئولین استان در رأس استاندار بوشهر به زودی شاهد رفع نیاز مردم استان و شهرستان دیر در حوزه مسکن باشیم.

کد خبر 5832127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • دوست IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
      1 0
      اگر مثل مسکن مهرساخته می شه روح ساکنینش شاد