۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۰

نماینده مردم رودبار در مجلس:

رودبار در کنار منابع و ظرفیت‌های عظیم محروم است

رودبار در کنار منابع و ظرفیت‌های عظیم محروم است

رودبار- نماینده رودبار در مجلس با انتقاد از عدم توسعه و رونق اقتصادی این شهرستان گفت: رودبار در کنار منابع و ظرفیت‌های عظیم محروم است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد گودرزوند چگینی روز دوشنبه در جشنواره چهارمین سالروز ثبت جهانی جنگل‌های هیرکانی در رودبار، اظهار کرد: خاستگاه زندگی رودباری ها با دو مؤلفه تاریخ و فرهنگ گره خورده و برجستگی تاریخی و فرهنگی در نقطه نقطه شهرستان رودبار قابل لمس است.

نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ظرفیت‌های این شهرستان باید به ارزش افزوده تبدیل شود، گفت: ایجاد ارزش افزوده و رونق اقتصادی در رودبار باید از طریق قابلیت‌های تاریخی و فرهنگی اتفاق افتد.

گودرزوند چگینی با انتقاد از اینکه رودبار در دو دهه اخیر به جایگاه واقعی خود در حوزه توسعه و اقتصاد نرسیده است، اضافه کرد: رودبار در کنار ثروت عظیم منابع و ظرفیت‌ها، محروم مانده است.

وی با اشاره به زلزله تأسف بار رودبار در سال ۶۹ افزود: کلید محرومیت و خروج جمعیت از رودبار بعد از زلزله ۶۹ در این شهرستان زده شد.

نماینده رودبار با بیان اینکه این شهرستان در زمان قبل از زلزله در اوج توسعه قرار داشت، گفت: رودبار بعد از زلزله ۶۹ به حال خود رها شد و در حوزه زیرساخت با مشکل جدی مواجه است.

گودرزوند چگینی با بیان اینکه هویت تاریخی رودبار نمود کشوری دارد، اضافه کرد: بعد از زلزله جمعیت رودبار به افول رفت و از ظرفیت آن درست و مطلوب استفاده نشد.

کد خبر 5832960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha