مانور آمریکا و رژیم صهیونیستی با سناریوی جنگ علیه حزب‌الله لبنان

مانور آمریکا و رژیم صهیونیستی با سناریوی جنگ علیه حزب‌الله لبنان

همزمان با تشدید تنش‌ها در مناطق مرزی لبنان و فلسطین اشغالی، منابع عبری از برگزاری مانوری مشترک از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی برای شبیه‌سازی جنگ علیه حزب‌الله خبر می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، یگان هفتم نیروی‌های زرهی ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه گذشته مانوری نظامی را با مشارکت نیروهای آمریکایی به منظور شبیه‌سازی جنگ علیه حزب الله برگزار کرده است.

شبکه خبری آی نیوز ۲۴ رژیم صهیونیستی گزارش داد که این مانور در سایه تشدید تنش بین رژیم صهیونیستی و حزب الله در منطقه وادی عاره برگزار شد.

کاپیتان متیو هیلم یکی از فرماندهان ارتش آمریکا در رابطه با این مانور نظامی گفت که ما در جریان این مانور چیزهای زیادی آموختیم و امیدواریم که اطلاعات خوبی هم در رابطه با تاکتیک‌های جنگی و عملیات‌های مشترک در اختیار طرف اسرائیلی قرار دهیم تا بتوانیم روابط مستحکم‌تری بین دو ارتش ایجاد کنیم.

منبع مذکور اشاره کرد که این مانور در پی تشدید تنش با حزب الله و تهدیدات هفته گذشته سید حسن نصرالله که گفته بود اگر رژیم صهیونیستی بخواهد به چادرهای نصب شده در داخل اراضی لبنان حمله کند، حزب الله قطعاً سکوت نخواهد کرد، برگزار شده است.

کد خبر 5836843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha