۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۰

معاون اول قوه قضاییه عنوان کرد؛

حرکت بر محور بیانیه گام دوم انقلاب/دو قطبی سازی جامعه محکوم است

حرکت بر محور بیانیه گام دوم انقلاب/دو قطبی سازی جامعه محکوم است

یاسوج_ معاون اول قوه قضاییه گفت: حرکت بر محور بیانیه گام دوم انقلاب ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مصدق ظهر شنبه در آئین معرفی مدیرکل جدید دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، افزود: بیانیه گام دوم انقلاب محورهای مهمی را مطرح کرده که باید بر اساس این راهبردها اقدام کرد.

وی با بیان اینکه مد نظر قرار دادن فرامین رهبر معظم انقلاب ضروری است، ابراز داشت: هرگاه این مهم را مد نظر قرار داده و در آن راستا حرکت کردیم، موفقیت‌های زیادی حاصل شد.

معاون اول قوه قضائیه گفت: بعد از پنج سال باید عملکرد مطلوب‌تری در رابطه با عملیاتی سازی بیانیه گام دوم انقلاب برداشته می‌شد و دولت و قوه قضائیه باید اقدام مؤثری در این راستا اجرایی می‌کردند.

وی افزود: در تلاشیم بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول حرکت کنیم.

مصدق با تاکید بر وحدت بخشی در جامعه و اهمیت مناسب‌های مختلف در تبیین، ابراز داشت: هر تریبونی که منجر به دو قطبی سازی جامعه شود، محکوم است.

مصدق گفت: مدیریت کشور باید در راهی باشد که همه در یک مسیر گام برداشته و حرکت کنند.

مصدق به برنامه ریزی دشمن در محورهای مختلف برای آسیب به کشور اشاره کرد و گفت: دشمن در حوادث یکسال گذشته برنامه‌های متعدد و مختلفی را اجرایی کرد.

وی ابراز داشت: با تلاش و تدابیر شبانه روزی و اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج)، سربازان فراجا و تلاش دستگاه قضائی توانستیم از مسیرهای پر چالش سال‌های گذشته عبور کنیم.

کد خبر 5836884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha