۲۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۰

با توجه به فرارسیدن ماه محرم؛

توزیع ارزاق بین هیئت‌های مذهبی از طریق سامانه بیرق انجام می‌شود

توزیع ارزاق بین هیئت‌های مذهبی از طریق سامانه بیرق انجام می‌شود

قزوین- مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: توزیع ارزاق بین هیئت‌های مذهبی در ماه محرم امسال به قیمت دولتی فقط از طریق سامانه بیرق انجام می‌شود.

جواد نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن ماه محرم اظهار کرد: با فرارسیدن ماه مبارک محرم و به مانند سالهای گذشته، برای کمک و پشتیبانی از بخشی از فعالیت‌های هیئت‌های مذهبی ثبت شده در استان قزوین، توزیع ارزاق خوراکی به قیمت دولتی بین هیئت‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: هیئت‌های مذهبی در محرم امسال برای دریافت ارزاق باید از طریق سامانه بیرق خدمات اقدام کرده و اطلاعات خود را در این سایت ثبت کنند.

مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: مسئولین هیئت‌های مذهبی با مراجعه به آدرس الکترونیکی http://beyraghkhadamat.ir اطلاعات خود و شناسه هیئت خود را باید ثبت کنند.

وی تاکید کرد: پس از ثبت اطلاعات در این سامانه و تطبیق آن توسط تبلیغات اسلامی با اطلاعات ثبت شده هیئت در سامانه طوبی ظرف مدت ۷۲ ساعت، مدیران می‌توانند درخواست ارزاق خود را در سامانه بیرق خدمات ثبت کنند.

نظری اضافه کرد: در محرم امسال با توجه به سهمیه ابلاغی به استان و شرایط هیئت‌ها هر هیئت می‌تواند حداکثر ۴۰۰ کیلو برنج، ۶۰ کیلو گوشت و ۱۵۰ کیلو شکر رد خواست نماید.

وی در پایان عنوان کرد: بدون شک این کمک تنها برای تأمین بخشی از اقلام مورد نیاز هیئت‌های مذهبی محسوب می‌شود و هیئت‌ها همچون سالهای قبل از ظرفیت مشارکت مردمی برای تأمین نیازهای خود استفاده خواهند کرد.

کد خبر 5837740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha