طرح امنیتی ویژه محرم و اربعین در عراق کلید خورد

طرح امنیتی ویژه محرم و اربعین در عراق کلید خورد

سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق روز یکشنبه از طرح امنیتی ویژه ماه محرم خبر داد که تا اربعین تداوم خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری عراقی واع، تحسین الخفاجی سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق روز یکشنبه به جزئیات طرح امنیتی ویژه ماه محرم و همچنین اربعین امام حسین(ع) پرداخت.

وی اعلام کرد: عملیات مشترک عراق با همکاری فرماندهی های امنیتی در استان های الانبار، کربلای معلی، بغداد و سامراء مشغول اجرای طرح ویژه ماه محرم هستند. این طرح شامل ارتقای تلاش های اطلاعاتی و امنیتی و افزایش حوزه های اطلاعاتی و امنیتی و نیز استقرار عناصر اطلاعاتی و امنیتی است.

الخفاجی تصریح کرد: این طرح همچنین شامل حوزه بهداشت و موکب ها و توجه به تأمین غذا و نوشیدنی و نیز توجه به تامین امنیت مسیرهای تردد به شهرهای کربلای معلی، کاظمین، سامراء و سایر شهرها است.

سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق در ادامه خاطر نشان کرد: نیروهای امنیتی در کنار افزایش تلاش و اقدام به رصد هوایی توسط نیروی هوایی ارتش با هدف تامین امنیت مناطق برگزاری مراسم های ماه محرم، عملیاتی پیشگیرانه را برای تعقیب عناصر داعش و فشار بر گروه های تروریستی آغاز کرده اند.

وی همچنین گفت که طرح ویژه عملیات مشترک عراق در ماه محرم تا اربعین حسینی ادامه دارد و وزارتخانه های کشور، حمل و نقل، بازرگانی، دفاع و نیز حشد شعبی عراق و تمامی بخش های امنیتی در این طرح مشارکت دارند.

کد خبر 5837988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha