۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۷:۴۹

سرپرست اداره آموزش آتش‌نشانی کرج خبر داد؛

آموزش اطفای حریق به ۲ هزار دانش‌آموز کرجی

آموزش اطفای حریق به ۲ هزار دانش‌آموز کرجی

کرج- سرپرست اداره آموزش و تربیت بدنی سازمان آتش‌نشانی کرج گفت: دوره‌های آموزش اطفای حریق و راه‌های مقابله با آن با شروع فصل تابستان برای ۲ هزار نفر از دانش‌آموزان برگزار شده است.

روح‌الله کبیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دوره آموزشی اطفای حریق و راه‌های مقابله با آن ویژه مهدهای کودک این شهر برگزار شد.

وی بیان کرد: این دوره آموزشی در راستای ارتقای سطح آگاهی دانش آموزان در زمینه مدیریت بحران و آشنایی با ادوات و وسایل ایمنی و آتش نشانی و آموزش‌های ایمنی و راهکارهای مقابله و اطفای حریق برگزار شد.

سرپرست اداره آموزش و تربیت بدنی سازمان آتش‌نشانی کرج افزود: دوره آموزشی «اطفای حریق و راه‌های مقابله با آن» از مجموعه دوره‌های آموزشی عمومی به مدت ۶ ساعت برای ۱۰۰ نفر از دانش آموزان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی، توضیحاتی کامل در خصوص انواع. خاموش‌کننده‌ها و کارایی هر یک از آنها، نحوه استفاده از کپسول‌های آتش نشانی و مهار و اطفا حریق به صورت عملی و تئوری ارائه داد.

کبیری متذکر شد: دوره‌های آموزش اطفای حریق و راه‌های مقابله با آن با شروع فصل تابستان برای ۲ هزار نفر از دانش آموزان برگزار شده است.

کد خبر 5839429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha