۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد:

رویداد ایده شو کمک به ایجاد تعهد اجتماعی در بین دانش آموزان است

رویداد ایده شو کمک به ایجاد تعهد اجتماعی در بین دانش آموزان است

یزد- مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد برگزاری رویداد «ایده شو یزد پلاس» را در راستای کمک به ایجاد تعهد اجتماعی در بین دانش آموزان موثر دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کاظم رحیمی نژاد در مراسم اختتامیه رویداد دانش آموزی ایده شو، هدف اداره کل آموزش و پرورش استان در مشارکت در برگزاری این رویدادها ایجاد حس مسئولیت پذیری و تعهد اجتماعی در بین دانش آموزان عنوان کرد.

وی افزود: این حرکت باید در سطح مدارس با تشکیلاتی تنظیم شود و در شورای آموزش و پرورش به اسم شهردار مدرسه و در کنار شورای مدرسه و مجموعه‌ای با امور اجرایی و زیبا سازی مدارس با مشارکت دانش آموزان صورت پذیرد.

وی افزود: از سوی دیگر با توجه به اینکه این رویداد در سطح شهرستان یزد برگزار می‌شود و دانش آموزان ۵ منطقه شهری در آن مشارکت می‌کنند، هر کدام می‌توانند مسائل و نیازهای حوزه سکونت خود را بیان کنند که در شناسایی نیازهای شهری بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

رحیمی نژاد بر ضرورت افزایش مشارکت دانش آموزان در طرح «ایده شو» تاکید کرد و افزود: اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در زمینه تسهیل‌گری در اجرای این رویداد نهایت همکاری را با شهرداری یزد داشته و خواهد داشت.

کد خبر 5839960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha