۲۹ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۳۴

در راستای آموزش معلمان ورزش؛

تفاهم‌نامه فدراسیون نجات غریق و آموزش پرورش منعقد شد

تفاهم‌نامه فدراسیون نجات غریق و آموزش پرورش منعقد شد

بجنورد- رییس فدراسیون نجات غریق از عقد تفاهم نامه با آموزش و پرورش به منظور آموزش شنا به معلمان ورزش خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حیدری عصر پنج‌شنبه در حاشیه انتخاب رئیس هیأت نجات غریق خراسان شمالی اظهار داشت: فرزاد ارکی با ۱۵ رأی به عنوان چهار سال رئیس هیأت نجات غریق انتخاب شد.

رئیس فدراسیون نجات غریق گفت: سال گذشته با دستور مستقیم رئیس جمهور ۲۰۰ میلیارد تومان از محل ستاد بحران برای پرداخت حقوق ناجیان غریق، خرید لوازم و تجهیزات در اختیار ستاد سامانه سواحلی کشور قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون در حوزه شهری آتش نشانی متولی تهیه لباس برای ناجیان غریق هستند و در خارج شهر هلال احمر، متولی این امر است، افزود: نیروهای ما آمادگی دارند تا بعنوان نیروی متخصص و همیار در کنار این عزیزان حضور داشته باشند.

حیدری با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی جدید با رویکرد نو در سال جاری، گفت: مسابقات مناطق در شمال شرق از جمله خراسان رضوی و مجمع خراسان‌شمالی را داشتیم که افراد منتخب مناطق به مسابقات قهرمانی کشور دعوت می‌شوند.

رئیس فدراسیون نجات غریق بیان داشت: از حضور پیشکسوتان بعنوان نیروهای باتجربه استفاده خواهیم کرد و مسابقات قهرمانی کشور پیشکسوتان را خواهیم داشت.

وی با اشاره به عقد تفاهم نامه‌ای با وزارت آموزش پرورش برای تربیت معلمان ورزش، گفت: در کشور ۳۳ هزار معلم ورزش داریم که حدود ۱۴ و نیم میلیون دانش اموز را تحت پوشش دارند که می‌توانند پیشگیری از غرق شدگی را به دانش آموزان آموزش دهند.

کد خبر 5841976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha