۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۶

دادستان مرکز خوزستان:

موضوع مرگ نوزاد ۳ ماهه اهوازی در دست بررسی است

موضوع مرگ نوزاد ۳ ماهه اهوازی در دست بررسی است

اهواز- دادستان مرکز خوزستان با بیان اینکه موضوع مرگ نوزاد سه ماهه اهوازی در بیمارستان ابوذر اهواز در دست بررسی است، گفت: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و اقدامات تحقیقاتی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، صادق جعفری چگنی اظهار کرد: این کودک که به‌دلیل بیماری قلبی از بیمارستان ابوذر به بیمارستان گلستان اعزام و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، پس از بازگشت به بخش ICU بیمارستان ابوذر فوت کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه در میان راه آمبولانس خاموش شد و کودک با تأخیر به بیمارستان ابوذر رسید و با توجه به شکایت خانواده او از اورژانس پیش بیمارستانی اهواز، پرونده قضائی در این خصوص تشکیل شد.

جعفری چگنی گفت: جسد برای معاینه به پزشکی قانونی انتقال داده و پس از انجام معاینات، علت مرگ بیماری قلبی اعلام شد که با توجه به درخواست خانواده متوفی، جواز دفن صادر شد.

دادستان مرکز خوزستان ادامه داد: در راستای نظارت بر حقوق عامه و تشخیص درصد قصور احتمالی افراد حقیقی و حقوقی مرتبط با این موضوع، پرونده بالینی بیمار از بیمارستان اخذ و برای بررسی بیشتر عملکرد پزشکان معالج به نظام پزشکی استان ارجاع شد.

جعفری چگنی تصریح کرد: در خصوص علت توقف خودروی آمبولانس، موضوع به کارشناس ارجاع شد و با تشخیص علت فنی توقف آن، با قصور یا ترک فعل عوامل مرتبط با موضوع برخورد قانونی خواهد شد.

کد خبر 5842360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha