۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۶

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان:

وقوع ۱۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ ۲ نفر جان باختند

وقوع ۱۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ ۲ نفر جان باختند

سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع ۱۵ حادثه رانندگی طی یک هفته گذشته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث دو نفر در دم جان باختند.

علیرضا باغبان در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی یک هفته گذشته امدادگران هلال احمر به ۱۵ مورد حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان امداد رسانی کردند، ابراز داشت: از این تعداد پنج مورد برخورد دو خودرو با یکدیگر، هفت مورد واژگونی خودرو، یک مورد حریق خودرو و دو مورد انحراف خودرو از جاده را شامل می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه این حوادث منجر به فوت در دم دو هموطن شده است، افزود: تصادف پژو پارس با خاور در کیلومتر ۱۲ میامی به شاهرود و واژگونی سمند در کیلومتر ۴۲ محور دامغان به دیباج هر کدام یک کشته بر جای گذاشته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه در این تصادفات ۴۱ نفر مجروح شدند، ابراز داشت: واژگونی پراید کیلومتر ۶۳ محور سمنان-دامغان با شش مصدوم و تصادف دو پژو ۲۰۶ در حد فاصل روستای کاورد به کولیم با پنج مصدوم بیشترین میزان جراحات رانندگی در یک هفته اخیر بوده است.

باغبان ضمن بیان اینکه بیشترین تعداد حوادث رانندگی در محور سمنان_ دامغان و دامغان_شاهرود و بالعکس رخ داده است، تصریح کرد: اندکی صبر و شکیبایی، پرهیز از رانندگی هنگام خستگی و خواب آلودگی و توجه به جلو از مواردی که از این پیشامدهای تلخ پیشگیری می‌کند.

وی افزود: با توجه به تعطیلات پیش رو از عموم هموطنان درخواست می‌شود تا برای حفظ جان خود و اطرافیان از ریسک هر گونه رفتار پر خطر به طور جد اجتناب و سلامتی را به خودشان هدیه کنند.

کد خبر 5843136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha