۱ مرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۵۱

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری سمنان:

۱.۸ میلیون تردد در جاده‌های استان سمنان ثبت شد

۱.۸ میلیون تردد در جاده‌های استان سمنان ثبت شد

سمنان- سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری سمنان از ثبت تردد یک میلیون و ۸۰۰ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان طی تیرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مقیمی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از راهداری سمنان از تردد یک میلیون و۸۳۶ هزار و ۶۹۹ وسیله نقلیه در محورهای ورودی استان سمنان در تیرماه ماه سال جاری خبر داد و بیان کرد: متوسط تردد ساعتی در محورهای ورودی استان در این ماه دو هزار و ۲۴۷ تردد در ساعت بوده است.

وی افزود: با توجه به آمار احصا شده از سامانه‌های هوشمند، جمعه ۲۳ تیرماه سال جاری پرترددترین روز در این بازه زمانی بوده است.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای ورودی استان طی این مدت را ۲۰ درصد عنوان کرد و افزود: سامانه‌های هوشمند حمل و نقل از قبیل دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های تردد شمار، سیستم توزین در حال حرکت و سامانه‌های ثبت تخلف در جاده‌های استان سمنان فعال هستند.

مقیمی با بیان ایکه رتبه تردد محورهای ورودی استان بیستم کشوری بوده و پرتردد ترین محور در این بازده زمانی محور ایوانکی- شریف آباد با تردد روزانه ۲۲ هزار و ۱۱۶ تردد وسایل نقلیه بوده است بیان کرد: سامانه تلفنی گویا و اپراتوری ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های کشور است.

کد خبر 5844721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha