۲ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۴۳

فرماندار کرمانشاه:

برنامه ساماندهی نان در کرمانشاه اجرایی می‌شود

برنامه ساماندهی نان در کرمانشاه اجرایی می‌شود

کرمانشاه- فرماندار کرمانشاه با تاکید بر دغدغه‌های مردم در خصوص نان، گفت: برنامه ساماندهی مسائل حوزه نان در کرمانشاه به زودی اجرایی می‌شود.

محمد رضا آمویی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسئله مهم نان در استان کرمانشاه، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مهم مردم که مسئله نان بوده مورد توجه قرار گرفته و کیفیت نان، ساعت کار نانوایی‌ها و کم فروشی‌ها از جمله مسائلی است که از سوی مورد مورد اعتراض قرار گرفته است.

وی افزود: از سوی دیگر نانواها نیز با توجه به بالا رفتن هزینه‌های جانبی از جمله هزینه کارگر، آب، برق و گاز نسبت به عدم افزایش قیمت‌ها معترض بوده که در مجموع مطالبات و درخواست‌های هر ۲ طرف باید به صورت کامل دیده می‌شد که بر همین اساس جلسات متعدد تشکیل شد.

فرماندار شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: با تشکیل جلسات در حوزه مسائل مربوط به نان کارهای کارشناسی شده در حوزه شهرستان کرمانشاه انجام گرفت که یک برنامه متناسب شامل ساعت کار منظم، تعطیلات هفتگی منظم، توزیع، کیفیت و کمیت نان و افزایش قیمت نان بر حسب نیاز نانوایی‌ها طراحی شده است.

آمویی با تاکید بر افزایش یارانه در حوزه نان از سوی دولت، خاطرنشان کرد: همچنین در هفته گذشته همراه با یارانه لحاظ شده برنامه کارشناسی شده شهرستان کرمانشاه در شورای آرد و نان استان مطرح و مورد تصویب قرار گرفت و پس از تأیید استاندار با هماهنگی وزارت کشور این برنامه اجرایی خواهد شد.

وی در پایان عنوان کرد: تغییرات قیمتی نان در سایر نقاط دیده نشده و به محض تصویب دستورالعمل نهایی از طریق وزارت کشور ساماندهی نان و نانوایی‌ها را خواهیم داشت و نسبت به رفع دغدغه مردم وارد عمل خواهیم شد.

کد خبر 5844804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      1 0
      راستی کیفیت نان رو گفتین شما میخوام ببینم گرانی اجناس دیگه برای بالا رفتن کیفیت اونا بوده؟؟؟؟؟؟؟ الان که با این گرانی ها کیفیت ها هم پایین اومده ماندم خدا چرا سکوت کرده
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      4 0
      لطفا توجه بفرمایید کرمانشاه تنها شهری است که از ساعت 6 عصر به بعد نانوایی ها تعطیل هستند و نان عملا وجود نداره این درحالی است که در دیگر شهر ها ساعت کار نانوایی متفاوت است در کرمانشاه علاوه بر کیفیت پایین نان و نبود نان ساعات غروب گرانی نان در سوپر مارکت ها هم بیداد میکنه
      • AE ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
        0 0
        نانوایی ما نان داره تا 50 قرص نان هم بخوای میده خدا عمرش بده
    • AE ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      0 1
      انصافأ نان ی که نانوایی ها بدست مردم میدن مخارج کارگراشونو نمیده چه برسه به دیگر هزینه های نانوایی ها
    • AE ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      0 1
      قیمت رو اعلام بفرمایید کارگرهای نانوایی شوق ی برای کار کردن ندارند بصرفه نیست بخدا