۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۵

در مجمع فوق العاده؛

استعفای هاشم صیامی از ریاست فدراسیون دوومیدانی پذیرفته شد

استعفای هاشم صیامی از ریاست فدراسیون دوومیدانی پذیرفته شد

مجمع فوق العاده فدراسیون دوومیدانی با قبول استعفای هاشم صیامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع فوق العاده فدراسیون دوو میدانی صبح امروز سه شنبه سوم مردادماه با دستور جلسه پذیرش یا عدم پذیرش استعفای هاشم صیامی رییس اسبق این فدراسیون در محل سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

سید محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و همچنین آرش فرهادیان مدیر کل دفتر مشترک فدراسیون‌ها، مهین فرهادی زاد نایب رییس امور بانوان کمیته ملی المپیک و افشین داوری سرپرست فدراسیون دو و میدانی در این مجمع حضور داشتند.

بر همین اساس این مجمع طبق ضوابط موجود در اساس نامه فدراسیون‌های ورزشی که می بایست استعفای رییس فدراسیون‌ها با نظر اعضاء مجمع آن فدراسیون و از طریق رای گیری پذیرفته یا رد شود برگزار و در پی آن با نظر اکثریت نفرات حاضر استعفای رییس اسبق فدراسیون پذیرفته شد.

اعضای مجمع ۴۴ نفر هستند که ۳۴ نفر در این جلسه حاضر شدند و در نهایت ۳۳ نفر به استعفای هاشم صیامی رای مثبت دادند. هاشم صیامی رئیس مستعفی فدراسیون در جلسه حضور نداشت.

محمد پولادگر، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در این مجمع گفت: امروز بدون در نظر گرفتن اسم‌ها با رعایت حقوق ورزشی تصمیم گرفتیم. دوومیدانی رشته مهمی است و کسب یک مدال در دوومیدانی در حوزه بین‌الملل یعنی داشتن برنامه، بنابراین همه در تلاش هستند تا در این رشته مدال به دست بیاورند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه اتفاقاتی در این رشته رخ داد که اصلا کاری به بحث شیراز ندارم گفت: در رابطه با یکی از اعزام‌ها اتفاقی افتاد که بنده که سال‌هاست در حوزه ورزش خدمت می‌کنم تا به حال نشنیده بودم که بازیکنان تیم ملی چنین خبط و خطایی انجام بدهند. باید با تمام وجود از بچه‌هایمان که سرمایه‌هایمان هستند، صیانت کنیم و تلاش کنیم رویدادهای پیش رو برای این رشته ورزشی پر از توفیق باشد.

پولادگر خاطرنشان کرد: یکی از مدال‌های المپیک برای دوومیدانی است که خیلی برای این رشته کم است و واقعا انتظار داریم در المپیک‌ها کیسه این رشته پر از مدال‌های رنگارنگ باشد.

کد خبر 5846070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha