در پی ترک خدمت نظامیان رژیم صهیونیستی؛

ارتش رژیم صهیونیستی نخستین بار به‌کاهش توانایی خود اعتراف کرد

ارتش رژیم صهیونیستی نخستین بار به‌کاهش توانایی خود اعتراف کرد

یک روز پس از تصویب لایحه «لغو برهان معقولیت» در کنست رژیم صهیونیستی، نظامیان ذخیره ارتش این رژیم تهدید خود در خصوص ترک خدمت نظامی را عملی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی پس از برگزاری جلسه ارزیابی خود برای نخستین بار اعتراف کرد که توانایی ارتش در نتیجه ترک خدمت نظامیان صهیونیست کاهش یافته است.

فلسطین الیوم نیز گزارش داد که در پی تصویب لایحه برهان عدم معقولیت در کنست رژیم صهیوینستی، نظامیان ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی که پیش از این تهدید کرده بودند در صورت تصویب طرح اصلاحات قضائی، در محل خدمت خود حاضر نخواهند شد، تهدید خود را عملی کردند.

نظامیان ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه عبری زبان کان اعلام کردند که نظامیان ذخیره‌ای که در خصوص بررسی سربازان جدید و آموزش آنان فعالیت می‌کردند صبح امروز در محل خدمت خود حاضر نشده‌اند.

نظامیان ذخیره نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی نیز حاضر به حضور در محل خدمت خود نشدند. شبکه عبری زبان کان اذعان کرد که با توجه به نبود اشخاص جایگزین برای خدمت به جای نظامیان متمرد، کادر اصلی ارتش رژیم صهیونیستی مجبور شده‌اند به جای این افراد وارد دریا شوند و مأموریت‌های اصلی خود را رها کنند.

از سوی دیگر نیروهای ذخیره یگان ویژه «شایتت ۱۳» ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند در پی تصویب لایحه «برهان عدم معقولیت» حاضر به خدمت نظامی نیستند. این در حالی است که فرمانده این یگان نیروهای خود را به انجام گفتگو در یک‌شنبه آتی دعوت کرده است.

نیروهای ذخیره یگان‌های عملیاتی و دیگر یگان‌های ارتش رژیم صهیونیستی نیز از خدمت نظامی سر باز زده‌اند و در محل خدمت خود حاضر نشده‌اند.

کد خبر 5846614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha