۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۹

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خبر داد؛

خسارت ۲۰ میلیاردی تند باد به شبکه برق فارس

خسارت ۲۰ میلیاردی تند باد به شبکه برق فارس

شیراز-معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: طوفان و بارندگی‌ در فارس تاکنون بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به شبکه توزیع برق استان خسارت وارد کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا جلایر ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: شکستگی و تخریب پایه‌های سیمانی و ترانسفورماتور در اثر تند باد و سیلاب از جمله خسارات وارد شده به شبکه توزیع نیروی برق استان فارس طی چند روز اخیر است.

وی یادآور شد: با وجود بارندگی‌های سامانه بارشی، وزش باد شدید و جاری شدن سیلاب در مناطق جنوبی استان فارس، تمامی شبکه‌های توزیع برق با تلاش ۵۰۰ نفر از نیروهای مجرب و کارآزموده شرکت در قالب ۱۸۰ اکیپ مجهز عملیاتی و اجرایی، در سطح استان آماده ارائه خدمات به مشترکان هستند.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اضافه کرد: در حال حاضر هیچ گونه مشکلی در روند پایداری شبکه توزیع برق مشترکان استان فارس وجود ندارد.

جلایر تصریح کرد: شهروندان در صورت بروز هر گونه خاموشی و خسارت ناشی از طوفان و بارندگی به شبکه توزیع برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ به مرکز اتفاقات این شرکت اعلام کنند تا همکاران این شرکت به محض دریافت اطلاعات در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع خاموشی و عادی سازی شبکه اقدام نمایند.

کد خبر 5847138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha