وبگاه عبری زبان فاش کرد:

برگزاری نشست محرمانه با حضور گالانت طی هفته آتی

برگزاری نشست محرمانه با حضور گالانت طی هفته آتی

منابع عبری زبان از برگزاری نشستی محرمانه با حضور وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طی هفته آینده جهت بررسی پیامدهای ناشی از ترک خدمت نظامیان صهیونیست خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سما، وبگاه عبری زبان واللا از برگزاری نشستی محرمانه در اراضی اشغالی با حضور یوآف گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طی هفته آینده خبر داد.

واللا اعلام کرد که بررسی توانمندی ارتش رژیم صهیونیستی در پی ترک خدمت نظامیان ذخیره ارتش این رژیم در اعتراض به تصویب لایحه لغو برهان عدم معقولیت، محور برگزاری این نشست خواهد بود.

این منبع عبری زبان، در خصوص محل برگزاری نشست محرمانه با حضور وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که وزارت جنگ ارتش رژیم صهیونیستی واقع در تل‌آویو محل برگزاری آن خواهد بود.

واللا در ادامه، این نشست را، نشستی سیاسی- امنیتی عنوان نمود و گزارش داد که طی آن، توانمندی و آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی جهت اجرای مأموریت‌های محوله در دوره‌های عادی و اضطراری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

با تصویب یکی از مهم‌ترین بخش‌های طرح اصلاحات قضایی در کنست رژیم صهیونیستی، اراضی اشغالی شاهد تنش‌های شدید میان طرفداران و معترضان به تصویب این لایحه بوده و بخش نظامی این رژیم نیز از این موضوع مستثنی نبوده است. در همین رابطه جنبش اعتراضی صهیونیست‌ها به تصویب این لایحه پیش‌تر اعلام کرده بود که ۷۰۰ نظامی ذخیره نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی، تهدید خود در خصوص ترک خدمت نظامی در صورت تصویب اصلاحات قضایی نتانیاهو را عملی نموده و از حضور در محل خدمت خود ممانعت ورزیده‌اند.

کد خبر 5847411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha