۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۵۲

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان:

مشمولان غیرغائب بدون وثیقه به راهپیمایی اربعین اعزام می‌شوند

مشمولان غیرغائب بدون وثیقه به راهپیمایی اربعین اعزام می‌شوند

اصفهان-معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از حذف وثیقه مشمولان غیر غایب برای زیارت عتبات عالیات در راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد.

سرهنگ مهرداد پناهپوریان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مشمولان غیر غایب مشتاق زیارت عتبات عالیات و شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی در بازه زمانی ابتدای مرداد تا ۲۵ شهریور ماه می‌توانند مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

وی ادامه داد: همه مشمولان غیرغایب، دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب دارای معافیت تحصیلی معتبر می‌توانند بدون نیاز به سپردن وثیقه و به صورت اینترنتی از طریق سامانه sakha.epolice.ir مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: مجوز خروج از کشور برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی برای مشمولان غیرغایب صادر می‌شود و مشمولانی که تعیین تکلیف خدمتی نشده‌اند به عنوان مشمول غایب تلقی شده و امکان دریافت مجوز خروج از کشور را ندارند لذا مشمولان غایب تنها در صورت تعیین تکلیف وضعیت خدمتی و دریافت کارت پایان خدمت و یا معافیت، امکان خروج از کشور را خواهند داشت.

وی تصریح کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یاکانال سازمان در پیام رسان های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

کد خبر 5849199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha