۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۲۶

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان:

«طرح ملی تشرف» پاسخی به نیازهای دانش آموزان نوتکلیف است

«طرح ملی تشرف» پاسخی به نیازهای دانش آموزان نوتکلیف است

اهواز - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان گفت: «طرح ملی تشرف» پاسخی به نیازهای دانش آموزان نوتکلیف است به همین دلیل باید در اجرای آن جدیت لازم را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین مهدی اخوان صباغ صبح امروز یکشنبه در آغاز به کار دوره توانمند سازی و آموزشی «طرح ملی تشرف» به منظور آموزش بیش از ۳۰۰ نفر از مدیران و رابطان مدارس صدرای استان خوزستان اظهار کرد: طرح ملی تشرف برای آموزش دانش آموزانی است که تازه به سن تکلیف رسیده‌اند و قرار است با اجرای آن مسائل پرورشی دانش آموزان به صورت هدفمند مورد آموزش قرار گیرد.

وی افزود: «طرح ملی تشرف» پاسخی به نیازهای دانش آموزان نوتکلیف است به همین دلیل باید در اجرای آن جدیت لازم را داشته باشیم چرا که می‌تواند مسیر صحیح و اصولی را در اختیار این گروه از دانش آموزان آن هم در حساس‌ترین مقطع زندگی قرار دهد.

حجت الاسلام و المسلمین اخوان صباغ تاکید کرد: مدارس صدرای استان خوزستان باید پیشگام و پیشقراول اجرای کامل و جامع «طرح ملی تشرف» باشند چرا که اصولاً ماهیت این مدارس اهتمام به مسائلی است که در این طرح به خوبی به آنها توجه شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان، این طرح یکی از اصلی‌ترین نیازهای حوزه پرورشی تحول تربیتی است، اظهار کرد: در قالب این طرح ما به دنبال آن هستیم تا با ارائه یک الگوی تربیتی مناسب، فعالیت‌های پرورشی و تربیتی یک مدرسه را به هم پیوند دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین اخوان صباغ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین دسمی و جمعی دیگر از اساتید حوزه و دانشگاه در قالب این دوره، بیش از ۳۰۰ نفر از مدیران و رابطان مدارس صدرا در استان خوزستان را آموزش می‌دهند.

کد خبر 5849720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha