۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۳۴

با برپایی راهپیمایی؛

نیروهای مسلح استان قم با «قرآن و عترت» تجدید بیعت کردند

نیروهای مسلح استان قم با «قرآن و عترت» تجدید بیعت کردند

قم- نیروهای مسلح استان قم در سالروز شهادت امام زین العابدین(ع) با برپایی راهپیمایی با «قرآن و عترت» تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، نیروهای مسلح استان قم از جمله سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)، نیروی انتظامی استان، گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) و شماری از بسیجیان استان قم پیش از ظهر یکشنبه در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) تجمع کردند.

این مراسم که در سالروز شهادت امام زین العابدین (ع) و مصادف با دوازدهم ماه محرم همانند سالهای گذشته برگزار شد، نیروهای مسلح استان قم، زیارت عاشورا را زمزمه کردند و در ادامه با مداحی یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به عزاداری پرداختند.

نیروهای مسلح حاضر در این مراسم سپس در حالی که به نشانه محکومیت اقدامات اخیر مخالفان اسلام در برخی کشورهای غربی در هتک حرمت ساحت کلام الله وحی، قرآن کریم را با خود حمل می‌کردند از حرم مطهر کریمه اهل بیت (ع) به سمت دفتر مقام معظم رهبری در خیابان شهدا راهپیمایی کردند.

راهپیمایان همچنین تصاویری از مقام معظم رهبری و امام راحل و همچنین پرچم‌های یا حسین (ع) و یا ابوالفضل (ع) در دست داشتند و با آرمان‌های اسلام ناب محمدی، قرآن کریم، عترت و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و نیز با آرمان‌های امام راحل شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

کد خبر 5850099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha