۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۱۳

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان:

درگیری دو برادر منجر به قتل دوستشان شد

درگیری دو برادر منجر به قتل دوستشان شد

زنجان- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: درگیری دو برادر در شهرستان خرمدره، باعث مرگ دوست صمیمی قاتل که قصد میانجیگری را داشت، شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ آدینه لو روز سه شنبه گفت: در پی انتقال یک جوان مجروح به بیمارستان خرمدره، واحد گشت خودرویی به محل اعزام و وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد را محرز و تأیید کرد.

وی افزود: در پی احراز قتل از سوی مأموران و اخذ دستور قضائی شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلین در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان خرمدره قرار گرفت.

سرهنگ آدینه لو تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم شناسایی و به پلیس آگاهی منتقل که در بازجویی‌های اولیه به بزه انتسابی صراحتاً اعتراف کرد.

آدینه لو در ادامه با اشاره به اینکه قاتل و مقتول دوست صمیمی هم بودند و در لحظه وقوع قتل در کنار هم در حال پرسه زنی با دو نفر دیگر بودند، گفت: قاتل در این حین با برادرش در خیابان درگیر شده و با یک قبضه چاقو به سمت وی حمله ور می‌شود.

وب ادامه داد: حین درگیری قاتل با برادرش، مقتول به قصد میانجیگری و جدا کردن این دو به دنبال قاتل رفته و به دلایل نامعلومی مورد اصابت چاقوی قاتل قرار می‌گیرد که نهایتاً به جهت شدت جراحات در بیمارستان فوت می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اعترافات قاتل بیان داشت: انگیزه قتل برابر اظهارات قاتل حالت غیرعادی به جهت مصرف مشروبات الکلی عنوان شده است.

آدینه لو ضمن اشاره به مؤلفه‌های تاب آوری و آستانه تحمل بالا در کنترل خشم و پرخاشگری توصیه کرد والدین نسبت به کنترل رفتار جوانان و نوجوانان اقدام همیشگی داشته و نسبت به مراودات فرزندان خود با افراد ناباب حساس باشند.

کد خبر 5851583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha