۱۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۸

مشاور وزیر بهداشت تاکید کرد؛

توسعه کلینیک های ویژه دندانپزشکی در مراکز استان ها

توسعه کلینیک های ویژه دندانپزشکی در مراکز استان ها

مشاور وزیر بهداشت در امور دندانپزشکی، بر ضرورت مشارکت دانشکده های دندانپزشکی در راستای ارتقای شاخص های سلامت دهان و دندان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر فاضل، در چهل و دومین نشست شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی با بیان این مطلب که یکی از ویژگی‌های برجسته وزارت بهداشت ادغام بین آموزش و ارائه خدمات سلامت است، گفت: انتظار می‌رود دانشکده‌های دندانپزشکی برای ارتقای شاخص‌های سلامت دهان و دندان مردم مناطق تحت پوشش مشارکت کنند.

وی با تاکید بر ارائه خدمات دندانپزشکی در سطوح مختلف با همکاری دانشکده‌های دندانپزشکی، بیان کرد: دانشکده‌های دندانپزشکی می‌توانند نیروهای لازم برای ارائه خدمات در مراکز تحت پوشش خود جذب کنند. همچنین با توجه به هزینه بالای آموزش دانشجویان دندان پزشکی و بهره مندی مردم به ویژه مناطق محروم، دانشجویان باید به صورت هدفمند تربیت شوند.

فاضل تصریح کرد: مراکز تخصصی و کلینیک‌های ویژه دندانپزشکی باید در مراکز استان‌ها توسعه یابد و پایان نامه‌ها در حوزه دندانپزشکی برای ارتقای شاخص‌های سلامت دهان و دندان هدایت شوند.

وی افزود: برای حل مسائل حوزه دندانپزشکی، هماهنگی و تعامل بین معاونت‌های مختلف دانشگاه‌های علوم پزشکی تقویت شود و دانشکده‌های دندانپزشکی برای برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت مشارکت کنند.

کد خبر 5852346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha