۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۴۶

سرپرست اداره خیرین دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبر داد؛

ثبت بیش از ۲۴۰ هزار میلیارد تومان کمک خیرین در حوزه سلامت زنجان

ثبت بیش از ۲۴۰ هزار میلیارد تومان کمک خیرین در حوزه سلامت زنجان

زنجان- سرپرست اداره خیرین دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت:  خیرین بیش از ۲۴۰ هزار میلیارد تومان کمک در حوزه سلامت استان به صورت نقدی و غیرنقدی مشارکت داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیده فاطمه بشیر موسوی روز یکشنبه با اشاره به اینکه خیرین سلامت نقشی تأثیرگذار و مهم در تأمین و ارتقای سطح سلامت جامعه دارند، بر ضرورت استفاده از مشارکت خیرین در راستای تجهیز مراکز بهداشتی درمانی تاکید کرد.

وی انجام امور خیر در زمینه سلامت را کار بسیار بزرگ و ارزشمند دانست و افزود: از ما مسلمانان بیشتر انتظار می‌رود در راستای ارتقای سلامت و بهبود کیفیت زندگی گام برداریم.

سرپرست اداره خیرین دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تاکید بر آثار معنوی خدمات مالی خیرین در ایجاد زیرساخت‌ها و مراکز بهداشتی درمانی، یادآور شد: عمر چند ده ساله انسان در برابر عمر تاریخ، چشم بر هم زدن است اما خدمات خیرین سلامت و آثار و نتایج آن تا زمانی که برقرار باشد، ماندگار و جاودانه است.

وی افزود: از افتخارات این استان در رونق اقدامات خیریه همین بس که پروژه خیرساز دانشکده پزشکی که سنگ بنای دانشگاه علوم‌پزشکی و همه فعالیت‎‌های سلامت استان در زمینه‌های بهداشت، درمان، آموزش و تربیت کادر سلامت از دهه ۶۰ توسط خیر سلامت این مرز و بوم صورت گرفته است.

سرپرست اداره خیرین دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در حال حاضر ۲۶ پروژه خیرساز در استان زنجان در حوزه سلامت و تجهیزات درمانی اجرا شده و در دست اجرا است که شش مورد از آن تماماً خیرساز و ۲۰ مورد با مشارکت دانشگاه صورت گرفته است.

موسوی با تأکید بر توصیف استان زنجان به بهشت خیرین، اظهار کرد: در طول یک سال گذشته خیرین استان بیش از ۲۴۰ هزار میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی در حوزه سلامت به ثبت رسیده است.

سرپرست اداره خیرین دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان ادامه داد: نقش خیرین حوزه سلامت شهرستان‌ها نیز بارز و برجسته است و در ساخت، تأمین و تجهیز مراکز درمانی نیز نقش به سزایی دارند.

کد خبر 5854694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha