۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۵

رئیس جهاد دانشگاهی استان فارس خبر داد؛

تدوین ۴ کتاب با محوریت حرم مطهر شاهچراغ (ع) در فارس

تدوین ۴ کتاب با محوریت حرم مطهر شاهچراغ (ع) در فارس

شیراز- رئیس جهاد دانشگاهی استان فارس از تدوین برگزاری رویداد های فرهنگی و تالیف چهار کتاب با محوریت حرم مطهر شاهچراغ (غ) در استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حسین استقلال پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: جهاد دانشگاهی استان فارس در چهار حوزه آموزش، فرهنگ، پژوهش و اشتغال در حال فعالیت است و این بخش‌ها موجب شده حجم قابل توجه‌ای از دانشجویان با مراجعه به این مرکز علمی، آموزش‌های لازم را فرا بگیرند.

وی یکی از مهم‌ترین نیازهای استان را که توسط جهاد دانشگاهی احصا شده، موضوعات مرتبط با حوزه محیط زیست بیان کرد و افزود: از این رو مقرر شده تا با استفاده از ظرفیت انجمن‌های مردم نهاد، زمینه حافظت از محیط زیست فراهم شود.

استقلال در خصوص فعالیت‌های ادبی این نهاد با محوریت حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) گفت: تدوین چهار کتاب و برگزاری همایش‌های ادبی و مذهبی با محوریت شاه‌چراغ (ع) از جمله برنامه‌هایی است که توسط این سازمان قرار است انجام شود.

توسعه پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی، ایجاد پژوهشکده و مرکز آموزش‌های تخصصی شهرستان فسا از دیگر فعالیت‌هایی است که توسط این نهاد در راستای توسعه علمی استان انجام شده است.

کد خبر 5854913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha