۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۴۶

سرپرست فرمانداری رودسر:

خبرنگاران چشم تیز بین و زبان گویای جامعه هستند

خبرنگاران چشم تیز بین و زبان گویای جامعه هستند

رودسر- سرپرست فرمانداری رودسر با بیان اینکه خبرنگاران چشم تیزبین و زبان گویای جامعه هستند، گفت: مدیران باید از طریق رسانه ها خدمات دولت را به مردم منتقل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حیدری عصر سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد ضمن گرامیداشت این روز اظهار کرد: از نقد سازنده و اصلاح کننده که با مبانی فکری، اعتقادی و ارزشی جامعه در تضاد نباشد و جامعه پذیر باشد استقبال می‌کنیم.

وی صرف اطلاع رسانی از سوی خبرنگار را کافی ندانست و افزود: راهبری افکار عمومی از سوی رسانه‌ها باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد و مورد تاکید است.

حیدری ارتباط مدیران با رسانه‌ها را ضروری خواند و ادامه داد: مدیران باید از طریق رسانه‌ها خدمات دولت را به مردم منتقل کنند.

وی با بیان اینکه مدیران با ارتباط گیری با اصحاب رسانه خدمات دولت را به مردم اطلاع رسانی کنند، گفت: رسانه‌ها می‌توانند به شکل ویژه ای ظرفیت‌ها و مشکلات جامعه را شناسایی و به مسئولان انتقال دهند و این امر می‌تواند نقش مؤثری در پیشرفت منطقه داشته باشد.

حیدری رسانه و مطبوعات را رکن چهارم دموکراسی ذکر کرد و افزود: خوشبختانه این مهم در نظام جمهوری اسلامی ایران به رسمیت شناخته شده و فعالیت ۲۶ خبرنگار در شهرستان رودسر که از طریق دریافت مجوز استانی و کشوری فعالیت می‌کنند مایه مسرت و خوشحالی است.

سرپرست فرمانداری رودسر بر لزوم همکاری تنگاتنگ و تعامل دو سویه با اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت: این رویکرد مهم را در شهرستان رودسر با جدیت دنبال خواهیم کرد و معتقدم در بستر تعاملات و ملاحظات سیاسی و اجتماعی می‌توان امورات را به خوبی به پیش برد.

وی مدیران شهرستان را به پاسخگویی در برابر خبرنگاران فرا خواند و گفت: آنچه از مدیران انتظار می‌رود این است که در برابر مطالبه گری خبرنگاران آستانه تحمل خود را بالا ببرند.

حیدری نشاط آفرینی و امید بخشی در جامعه را رسالت مهم خبرنگاران ذکر کرد و افزود: ناامید کردن جامعه، غبار آلود کردن فضای جامعه، شبهه افکنی و تفرقه افکنی امری مذموم و ممنوع است.

سرپرست فرمانداری رودسر نقد عالمانه و سازنده را عامل مهم در پویایی، رشد و توسعه کشور دانست و گفت: اگر نقدی نباشد مطمئناً اصلاح و پیشرفتی هم نخواهد بود.

کد خبر 5857069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha