۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۵۶

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری ۳۰ اردوی جهادی دانشجویی در قالب قرارگاه عهد خدمت کرمانشاه

برگزاری ۳۰ اردوی جهادی دانشجویی در قالب قرارگاه عهد خدمت کرمانشاه

کرمانشاه- فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه از برگزاری ۳۰ اردوی جهادی دانشجویی در قالب قرارگاه عهد خدمت کرمانشاه خبر داد.

قاسم امجدیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برگزاری اردوهای جهادی در سال‌های اخیر این باور را ایجاد کرده که جریان دانشجویی علاوه بر فعالیت‌های علمی، پژوهشی و تحصیلی می‌تواند با کارهای جانبی و فوق برنامه در راستای تحقق بخشی به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی نظیر خدمت رسانی به مردم کم توان، فقرزدایی از جامعه و استفاده از نتایج و تخصص علمی جامعه دانشگاهی عمل کند.

وی افزود در همین راستا یک هزار و ۴۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر استان کرمانشاه در قالب ۱۵ تیم طی تابستان سال جاری به مناطق محروم و روستاهای مختلف اعزام می‌شوند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه امید بخشی و رسالت تبیین را از جمله مهمترین اهداف و دستاوردهای دانشجویان در این اردوهای جهادی عنوان و تصریح کرد: ارائه خدمات درمانی، پیگیری مطالبات مردم روستا، خدمات عمرانی، آموزشی، مشاوره خانواده و فرهنگی از جمله خدمات ارائه شده توسط دانشجویان است.

امجدیان در پایان گفت: اردوهای جهادی یکی از رویش‌های مولد انقلاب اسلامی در راستای خودسازی فردی و اجتماعی دانشجویان، کسب تجارب جدید، برجسته سازی و شکوفایی توانایی و تقویت کار جمعی ست و همین امر موجب برنامه ریزی گسترده برای حضور دانشجویان استان کرمانشاه در این اردوها بوده است.

کد خبر 5857503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha