۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۱۰

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان خبرداد؛

اختصاص بیش از ۴۷ هزار تن آرد به استان زنجان

اختصاص بیش از ۴۷ هزار تن آرد به استان زنجان

زنجان- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت: ۴۷ هزار و ۴۵۹ تن آرد به استان زنجان در چهار ماه اول سال ۱۴۰۲ اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی الله زمانی روز چهارشنبه با اشاره به اینکه آردهای توزیعی در قالب کیسه‌های ۴۰ کیلویی می‌باشد، اظهار کرد: آرد نوع یک، نوع دو، نوع شش، صنف و صنعت و آرد خام روستایی از طریق کارخانجات آردسازی سطح استان تأمین و به دست نانوایان و مردم زنجانی رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ۸۴۳ تن آرد خام روستایی در چهارماهه اول سال جاری توزیع شده است، گفت: برای بیش از ۱۱۰ روستای فاقد نانوایی با جمعیت حدود ۱۶ هزار نفر در سطح استان زنجان، آرد خام روستایی تأمین و توزیع انجام شده است.

زمانی با بیان اینکه بیش از ۸ هزار و ۳۸۷ تن آرد برای مصرف صنف و صنعت تخصیص داده شده است، عنوان کرد: گندم برای مصرف صنف و صنعت با قیمت ۱۲ هزار تومان و گندم واحدهای خبازی با قیمت‌های ۶۶۵ و ۹۰۰ تومان و برای تولید آرد مورد نیاز به کارخانجات آردسازی تحویل داده می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه توزیع آرد نانوایی‌ها از طریق سامانه یکپارچه مدیریت آرد انجام می‌شود، ادامه داد: این سامانه با هدف نظارت بر توزیع و جلوگیری از خروج آرد از شبکه در دو بخش انجام می‌شود، یک بخش نظارت حمل آرد از کارخانه تا نانوایی و بخش دوم سامانه فروش بدون نظارت بر حمل آرد صورت می‌گیرد.

زمانی اظهار کرد: با هماهنگی‌هایی که از طریق بازرسین سازمان جهاد کشاورزی استان و تعزیرات حکومتی صورت گرفته، بررسی و صحت عملکرد تولید، توزیع و مصرف آرد یارانه‌ای واحدهای نانوایی به صورت روزانه و مستمر مورد نظارت و کنترل واقع می‌شود.

کد خبر 5857530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha