۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۱۱

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه:

موکب‌های اربعین کرمانشاه در نقاط ایمن مستقر خواهند شد

موکب‌های اربعین کرمانشاه در نقاط ایمن مستقر خواهند شد

کرمانشاه- رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین، گفت: موکب‌های اربعین کرمانشاه در نقاط ایمن مستقر خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کیخسرو دستغیب اظهار کرد: در چند ماه گذشته بازدیدهای میدانی مشترک با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و فرمانداری‌ها انجام و نواقص موجود شناسایی و با هدف سفر ایمن و سهولت در تردد زائران رفع نواقص در حال انجام است.

وی ادامه داد: ایمن سازی تقاطع‌های هم سطح، خط کشی، افزایش علائم و تابلوها، لکه گیری، ایمن سازی پل‌ها و پرتگاه‌ها، ارتقا روشنایی بزرگراه‌ها، تعمیر و نصب جداکننده‌های فیزیکی، تسطیح شانه راه‌ها، نمایان سازی نقاط مستعد حادثه از اقدامات در حال اجرا است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: ابلاغ به ستاد بازسازی عتبات عالیات برای برپایی موکب ها در نقاط ایمن و بی خطر در جاده‌ها و نیز بهبود کیفیت مجتمع‌های بین راهی برای توقف و استفاده زائران از خدمات و امکانات آنان و رفع خستگی نیز در دست انجام است.

دستغیب اضافه کرد: افزایش ظرفیت پارکینگ‌های ویژه زائران در کمربندی شهر قصرشیرین و انتقال سریع آنان از این پارکینگ‌ها به سمت مرز توسط وسایل نقلیه عمومی از دیگر هماهنگی‌های به عمل آمده پلیس راه استان بوده است.

کد خبر 5861445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha