۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۲۷

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری:

دوشنبه‌های با طعم فیلم میزبان «میان صخره‌ها» شد

دوشنبه‌های با طعم فیلم میزبان «میان صخره‌ها» شد

شهرکرد_رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: در نشست دوشنبه‌های با طعم فیلم در استان با حضور عوامل، «میان صخره‌ها» اکران و نقد بررسی شد.

احسان قائدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: فیلم سینمایی «میان صخره‌ها» به کارگردانی هنرمند فیلم‌ساز چهارمحال و بختیاری به تازگی به اکران عمومی سراسر کشور دست یافته است، این هفته در نشست دوشنبه‌های با طعم فیلم در استان با حضور عوامل، فیلم اکران و نقد بررسی شد.

وی افزود: فیلم سینمایی «میان صخره‌ها» به نویسندگی و کارگردانی «مختار عبداللهی» و تهیه‌کنندگی «محمد احمدی»، از چهارشنبه ۱۸ مردادماه، در سینماهای سراسر کشور اکران خود را آغاز کرد.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این اثر سینمایی فیلمی است که مخاطب شهری سینما را با قصه‌های بکر از آدم‌ها و طبیعت چهارمحال و بختیاری آشنا می‌کند.

قائدی عنوان کرد: «میان صخره‌ها» داستان ابراهیم و ایلما خواهر و برادری چوپانی را به تصویر می‌کشد که در نبود پدر و مادر خود، گوسفندان را برای چرا به دشت می‌برند اما یک کنجکاوی کوچک، سرنوشت آن‌ها را تا دم مرگ پیش می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: رسیدن آثار سینمایی هنرمندان استان‌ها به اکران عمومی کمتر رخ می‌دهد و فیلم «میان صخره‌ها» تولید مختار عبداللهی هنرمند اهل چهارمحال و بختیاری با درخشش‌های فراوان در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی توانسته اکران سراسری در سینماهای کشور را از آن خود کرده و اکنون باید با تمام توان از این فیلم برای دیده شدن در سینماهای سراسر کشور حمایت کنیم.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این استان دارای استعدادهای خوب فیلم‌سازی است و باید تمام توان خود را برای دیده شدن این استعدادهای شاخص هنری در کشور به کار ببندیم.

قائدی بیان کرد: میان صخره‌ها با حضور در جشنواره‌های مختلف و کسب جوایز بسیار ثابت کرد که هنرمندان چهارمحال و بختیاری همچون گذشته در عرصه فیلم‌سازی کشور جایگاه بالایی دارند.

وی تاکید کرد: نشست‌های اکران و نقد بررسی فیلم با عنوان «دوشنبه‌های با طعم فیلم» به همت حوزه هنری چهارمحال و بختیاری و انجمن سینمایی جوان دفتر شهرکرد هر هفته در پردیس سینمایی بهمن شهرکرد برگزار می‌شود که این دوشنبه اختصاص به اکران و نقد بررسی اثر سینمایی «میان صخره‌ها» با حضور عوامل فیلم داشت.

کد خبر 5861980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha