۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۹

با اجرای رزمایش جهادگران فاطمی۳؛

نهضت خدمت‌رسانی به بهاباد رسید

نهضت خدمت‌رسانی به بهاباد رسید

یزد- با اجرای رزمایش جهادگران فاطمی۳ و حضور جهادگران در مناطق محروم و کمتر برخوردار بهاباد، نهضت خدمت‌رسانی به این شهرستان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در حاشیه برنامه‌های جهادگران فاطمی در جمع خبرنگاران با اشاره به ماموریت های سپاه و بسیج در حوزه محرومیت‌زدایی و سازندگی بیان کرد: رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی۳ در محله امام حسن عسکری (ع) در حال اجراست.

محمدرضا قاسمی بهابادی عنوان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، بسیج پاره تن ملت است بنابراین ما جهادگران و بسیجیان برای خدمت بی‌منت به مردم لحظه‌ای متوقف نخواهیم شد.

نهضت خدمت‌رسانی به بهاباد رسید

وی اظهار داشت: رزمایش جهادگران فاطمی۳ به منظور هم‌افزایی و نمایش گسترده فعالیت‌های گروه‌های جهادی، گسترش گفتمان، فرهنگ و تفکر حرکت‌های جهادی در سطح جامعه و نیز گسترش خدمت‌رسانی و ایجاد برابری و عدالت اجتماعی و حمایت از اقشار کم برخوردار در شهرستان بهاباد اجرا می‌شود.

خدمت رسانی ۳۴ گروه جهادی در بهاباد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد یادآور شد: در این مرحله از رزمایش جهادگران فاطمی، ۳۴ گروه جهادی در ۱۲ عرصه خدمت‌رسانی خواهند کرد.

مسئول بسیج سازندگی بهاباد نیز در این مراسم اظهار داشت: این رزمایش در محله امام حسن عسکری (ع) بهاباد اجرا می‌شود و دستگاه‌های خدمات رسان به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

نهضت خدمت‌رسانی به بهاباد رسید

حامد کارگر بیان داشت: این رزمایش با همکاری ناحیه مقاومت بسیج بهاباد، فرمانداری، اداره تبلیغات اسلامی، مرکز بهداشت، شهرداری، بهزیستی، کمیته امداد، اداره برق، اداره گاز، دامپزشکی، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، آموزش و پرورش و… بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج بهاباد اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: رزمایش جهادگران فاطمی۳ در بهاباد در عرصه‌های زیر شامل عمرانی و محرومیت‌زدایی، فرهنگی و آموزشی، بهداشت و درمان و سلامت، اقتصاد مقاومتی و خدمات‌رسانی و کمک مؤمنانه همراه با توزیع بسته‌های معیشتی به مردم ولایتمدار بهاباد خدمات ارائه می‌دهند.

لایروبی قنوات و آبرسانی ۲ ماموریت مهم و اصلی جهادگران در بهاباد

کارگر با بیان اینکه آبرسانی، لایروبی قنات‌ها و عملیات عمرانی برای بهبود آبرسانی به روستاها از جمله بخش‌های این رزمایش است، بیان داشت: ساخت و تجهیز و تعمیر خانه بهداشت و مدارس همچنین توسعه کارگاه‌های کوچک اشتغال‌زا از جمله دیگر بخش‌های این رزمایش ۱۰ روزه است.

نهضت خدمت‌رسانی به بهاباد رسید

امام جمعه بهاباد نیز در این رزمایش با اشاره به تفکر بسیجی و جهاد تبیین گفت. ما امروز در کشور نیاز به نیروهای جهادگر اندیشه و تفکر داریم.

حجت الاسلام علی‌اکبر ابراهیمی بشکانی بیان کرد: اندیشه می‌تواند که جهاد تفکر همراه با عقل بیشتر کارها را به پیش ببرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با بیان اینکه خودسازی معنوی از برکات کار در گروه‌های جهادی است، افزود: باید بین مردم و گروه‌های جهادی، اصل اسلام ناب محمدی را تبیین کنیم.

نهضت خدمت‌رسانی به بهاباد رسید

در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی۳ که در بهاباد برگزار شد، امام جمعه، معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد و تمامی رؤسای دستگاه‌های خدمات‌رسان در این رزمایش شرکت کردند.

کد خبر 5862183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha