۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۳۷

سرپرست راه و شهرسازی استان کرمانشاه مطرح کرد؛

لزوم استفاده از ایده‌های نوآورانه و کارآمد فعالان حوزه ساختمان

لزوم استفاده از ایده‌های نوآورانه و کارآمد فعالان حوزه ساختمان

کرمانشاه- سرپرست راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان بر لزوم استفاده از ایده‌های نوآورانه و کارآمد فعالان حوزه ساختمان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رامین الماسی صبح چهارشنبه از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان بازدید کرد و از نزدیک تکنولوژی‌های روز صنعت ساختمان کشور را رصد و برای بهره‌گیری از فناوری و امکانات روز کشور و دنیا در پروژه‌های ساختمانی با شرکت‌ها و فعالان حوزه ساختمان تبادل نظر کرد.

وی با اشاره به تأکیدات مکرر وزیر راه و شهرسازی مبنی بر بهره‌مندی مضاعف از فناوری‌های نوین و دانش‌بنیان در انجام مأموریت‌های خطیر وزارت راه و شهرسازی به ویژه در نهضت ملی زمین و مسکن، آمادگی این اداره‌کل را در راستای همکاری‌های بیشتر اعلام کرد.

سرپرست راه و شهرسازی استان کرمانشاه همچنین آمادگی خود را نسبت به برگزاری جلسات مشترک کارشناسی برای رفع موانع پیش رو همچنین بهره‌مندی حداکثری از تجارب و پیشنهادهای قابل از طرف تولیدکنندگان، اعلام کرد.

الماسی خواستار مشارکت جدی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برای رفع محدودیت‌های کشور در صنعت ساختمان به ویژه در خصوص جلوگیری از هدر رفت انرژی در بخش ساختمان کشور شد.

کد خبر 5862827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha