۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۴۶

معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی:

۸۷ نفر از خراسان جنوبی در دوره آموزشی «حدیث زندگی» شرکت کردند

۸۷ نفر از خراسان جنوبی در دوره آموزشی «حدیث زندگی» شرکت کردند

بیرجند- معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: ۸۷ نفر از خراسان جنوبی در دوره آموزشی «حدیث زندگی» شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار مهدی قناد صبح پنج شنبه در آئین افتتاحیه سومین دوره تربیت مربیان خانواده «حدیث زندگی» در خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از اهداف ما که در مراکز فعال در امر انتخاب همسر دنبال خواهیم کرد خلائی است که امروز جوان ما احساس کرده که در امر انتخاب همسرش با آن مواجه است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه تکنیک‌های حل مسئله را باید در خانواده‌ها رواج دهیم، افزود: افزایش نشاط و نقشی که دین اسلام در حل تعارضات خانوادگی می‌تواند داشته باشد و روابط عاطفی زوجین باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره شناسایی و ساماندهی راهنمایان ازدواج و خانواده در سراسر استان، ارتقای دانش راهنمایان خانواده در زمینه طرح مباحث خانوادگی با رویکرد اسلامی است، عنوان کرد: در این دوره حدود ۲۸۵ نفر شناسایی شدند که بر اساس مصاحبه‌های علمی و تخصصی انجام شده ۸۷ نفر از این تعداد در این دوره شرکت کردند.

قناد خاطر نشان کرد: دوره آموزشی حدیث زندگی از امروز به مدت دو روز در شهرستان بیرجند برگزار می‌شود و فراگیران در پایان گواهینامه معتبر از وزارت ورزش و جوانان را دریافت خواهند کرد.

کد خبر 5863732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha