۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۵۵

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

آزادگان نماد ملی مقاومت و ایثار در عصر حاضر هستند

 آزادگان نماد ملی مقاومت و ایثار در عصر حاضر هستند

ساری- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران آزادگان را سرمایه های معنوی و پشتوانه های ملت و نظام و نماد ملی مقاومت و ایثار در عصر حاضر خواندند.

حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان گرامیداشت ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ایران، گفت: آزادگان سرمایه‌های معنوی و پشتوانه‌های ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی و نماد ملی مقاومت و ایثار در عصر حاضر هستند.

وی بازگشت آزادگان به کشور عزیز ایران را خاطره انگیزترین زمان تاریخ انقلاب عنوان کرد و افزود: این مردان با غیرت و مقاوم سالهای سال در زندان‌های رژیم بی رحم بعثی، بهترین دوران زندگی خود را در زیر فشار و ظلم سفاکان زمان سپری کردند و مردانه در راه اعتقادات و باورهای دینی و انقلابی خود ماندند و پس از سال‌ها رنج و دوری با افتخار به میهن عزیز بازگشتند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان این نکته که ایثارگری‌های آزادگان را نمی‌توان با پاداش‌های مادی جبران کرد، خاطر نشان ساخت: بی تردید مرارت‌ها و اسقامت این عزیزان در زیر شکنجه‌های رژیم بعثی با محاسبات مادی قابل جبران نیست ولی توجه به نیازهای ضروری آنان، باید مورد توجه همه ی مسئولین قرار گیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، آزادگان را پرچمدارامید و پیشرفت در جامعه خطاب کرد و تصریح کرد: آزادگان قهرمانانه در بدترین شرایط و سختی و در میان انبوهی از مشکلات در زندان‌های مخوف بعثی و گذرگاه‌های طاقت فرسا، آزاداگان عزیز با امید و ایمان راسخ خود به خداوند متعال، متعهدانه و مومنامه، مقاومت کرده و از اعتقاد به اسلام و انقلاب دست نکشیدند و سرافرازانه پس از مدتها دوری به وطن بازگشتند.

حجت الاسلام شریف تبار در ادامه به صبر و بردباری خانواده‌های آزادگان اشاره و بیان داشت: چه بسیار خانواده‌هایی از آزادگان در غم فراق و طولانی شدن اسارت به دیدارشان موفق نشدند و چه بسیار از خانواده‌هایی نیز با صبوری و تحمل بعد از سال‌ها چشمشان به عزیزشان روشن شد و این روز بزرگ بار دیگر تاریخ انقلاب اسلامی ایران را با قدوم آزادگان زرین کرد.

وی در پایان، با تاکید بر لزوم روایت خاطرات آزادگان، تصریح کرد: بابیان خاطرات آزادگان و روایت هدفمند سرگذشت این قهرمانان در مسیر نشرخوبی ها وآگاهی جوانان گام برداریم تا این بخش از هویت استقامت وافتخار ملت ایران در مسیر عزت وسربلندی کمرنگ نشود.

کد خبر 5863876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha