۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۱۶

علت قطع برق در کیانپارس اهواز چه بود؟

علت قطع برق در کیانپارس اهواز چه بود؟

اهواز- روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز، با انتشار اطلاعیه‌ای علت قطع برق را در کیانپارس این شهرستان بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این آمده است: بدینوسیله به اطلاع مشترکان برق در منطقه کیانپارس اهواز می‌رساند شب گذشته مورخ پنجشنبه ۲۶ مردادماه ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۵ در اثر بی توجهی به توصیه‌های کارشناسان مدیریت مصرف برق توسط برخی شهروندان، بار مصرفی شبکه افزایش بیش از حد داشته که در نتیجه شاهد بروز اشکال و قطع برق در خیابان‌های ابتدایی قسمت شرقی کیانپارس بودیم.

در این اطلاعیه تاکید شده است: بلافاصله گروه‌های عملیاتی این شرکت همراه با تکنسین‌ها جهت عیب یابی وارد عمل شدند که پس از گذشت چند ساعت بررسی میدانی متوجه بروز اتصال و گداختگی در کابل‌های زمینی فشار متوسط ۳۳ هزار ولت در طول مسیر شدند.

در این اطلاعیه بیان شده است: پس از آن با انجام مانورهای متعدد توسط اپراتورهای دیسپاچینگ برق اهواز روی خطوط برق، موقتاً اقدام به انتقال بار شبکه مذکور روی خطوط مجاور کرده در ساعت یک بامداد شبکه برقرار گردید.

در این اطلاعیه آمده است: پایداری شبکه برق در این شرایط سخت تأمین برق، مستقیماً با نحوه صحیح و به موقع استفاده شما شهروندان از لوازم برقی دارد، همزمانی بکارگیری لوازم برقی پر مصرف مانند لباسشویی، جاروبرقی، اتو و لوازم روشنایی و سرمایشی زمینه بالا رفتن مصرف را به وجود آورده و در چنین شرایطی بروز حادثه اجتناب ناپذیر بوده و قطع برق و سلب آسایش و رفاه عمومی را به همراه خواهد داشت.

در این اطلاعیه اظهار شده است: در حال حاضر گروه‌های عملیاتی در این هوای گرم و طاقت فرسا در حال رفع اشکال کابل زمینی مذکور می‌باشند تا مجدداً بتوانند وضعیت اضطراری را برطرف و شبکه را عادی سازی نمایند. لطفاً همکاری بفرمائید.

کد خبر 5864310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha