۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۱۰

مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان خبر داد؛

رفع مشکل آب شرب شوشتر با بهره‌برداری از خط ۷۰۰

رفع مشکل آب شرب شوشتر با بهره‌برداری از خط ۷۰۰

شوشتر - مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: بیش از ۳۰ درصد از مشکل آب شرب شهرستان شوشتر با بهره‌برداری از خط ۷۰۰ مرتفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس صدریان فر عصر امروز جمعه در بازید از پروژه‌های آبرسانی شوشتر اظهار کرد: با بهره‌برداری این پروژه مشکل افت فشار و قطعی آب در مناطق دروازه، جاده صاحب الزمان، چشمه سوزنگر، گلزار شهدا و روستاهای خرمن خاک، پیردالو و شمس الدین در شهرستان شوشتر بر طرف می‌شود.

وی افزود: به رغم اینکه در مناطق شهری کار اجرایی سخت است اما ۵۰ درصد پروژه اجرا شده است.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از این پروژه ۳۰ درصد مشکل آب شرب شهرستان شوشتر مرتفع می‌شود، بیان کرد: خط لوله ۷۰۰ از چاه‌های کف علی تا مخازن ارتفاعات شرق شوشتر است که برخی از این چاه‌ها در گذشته تجهیز نبوده که اکنون تجهیز آن نیز به اتمام رسیده است.

وی در ادامه از دیواره مرقد علامه شیخ شوشتری و سید محمد گلابی برای استحکام بخشی و ساحل سازی بازدید کرد و گفت: تثبیت بازه‌های فرسایشی یکی از مواردی بود که مردم شوشتر در سال‌های گذشته پیگیر آن بوده اند که در نتیجه تثبیت ساحل سازی مرقد علامه شیخ شوشتری در دستور کار قرار گفت.

صدریان فر با بیان اینکه در ۱۰ روز آینده پیمانکار این پروژه انتخاب می‌شود، افزود: در شهریور ماه امسال کار اجرایی برای استحکام بخشی و ساحل سازی این پروژه شروع می‌شود.

کد خبر 5864579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha