۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۵

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی ایران اعلام کرد؛

سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومان در شهرک صنفی صنعتی بوعلی همدان

سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومان در شهرک صنفی صنعتی بوعلی همدان

همدان- مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان در شهرک صنفی صنعتی بوعلی همدان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشاد مقیمی بیش از ظهر شنبه در آئین بهره‌برداری فاز نخست شهرک صنفی صنعتی بوعلی همدان اظهار کرد: یکی از زیباترین و موفق ترین و درخشان‌ترین مشارکت‌های بخش دولتی و خصوصی در این شهرک اتفاق افتاده است.

وی افزود: اتفاقی که در این شهرک اتفاق افتاده در کشور بی‌نظیر بوده و باید به عنوان الگو و پایلوت در تمام کشور معرفی شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به میزان سرمایه‌گذاری این پروژه گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان در این شهرک سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

مقیمی خاطرنشان کرد: هزار میلیارد تومان شرکت شهرک‌های صنعتی و ۹ هزار میلیارد تومان خود بنکداران در این مجموعه سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این تجربه قابلیت انتقال به سایر نقاط کشور را دارد، بیان کرد: آقای مخبر معاون رئیس جمهور قصد انتقال اصناف تهران به شهرک‌های خارج شهر را داشتند که ما پیشنهاد دادیم از همدان بازدید کنند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران عنوان کرد: در حال حاضر در شهرک صنفی بوعلی بیش از ۴۰۰ واحد به بنکداران واگذار شده است.

وی با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه شهرک صنفی صنعتی بوعلی همدان گفت: ۱۰۰ واحد کیف و کفش، ۱۰۰ واحد پوشاک و ۱۰۰ واحد صنایع دستی در این شهرک مستقر خواهند شد.

مقیمی افزود: ما ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار صنف در کشور داریم و دعوت می‌کنیم از تمام اصناف همدان در این شهرک مستقر شوند.

کد خبر 5865002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha