۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۵۸

نوروزی تشریح کرد:

تشریح وضعیت تیم‌های پزشکی در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا

تشریح وضعیت تیم‌های پزشکی در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و عضو کمیته کنترل بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از آمادگی کامل تیم‌های پزشکی در این مسابقات خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، بیست‌ودومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا امروز (شنبه ۲۸ مرداد) آغاز شد و تا چهارم شهریور به میزبانی شهر ارومیه و با شرکت ۱۷ تیم ادامه دارد.

غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و عضو کمیته کنترل بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا ضمن تمجید از تلاش‌های مسئولین استان آذربایجان‌غربی در راستای آماده‌سازی شرایط میزبانی مسابقات در شهر ارومیه گفت: بی‌شک وجود استاندار ورزش‌دوستی چون معتمدیان در استان و مدیرکل و مسئولین پرتلاش در میزبانی هرچه بهتر مسابقات ستودنی است و در این خصوص فدراسیون پزشکی ورزشی نیز تمام تمهیدات را برای حضور تیم‌های پزشکی در این مسابقات اندیشیده است.

نوروزی افزود: هماهنگی‌ها با علوم پزشکی استان آذربایجان‌غربی در خصوص آمادگی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی هم بطور کامل انجام گرفته است.

عضو کمیته کنترل مسابقات والیبال قهرمانی آسیا یادآور شد: همچنین بجز تجهیزات، آمبولانس و اورژانس نیز در محوطه سالن آماده ارائه خدمات پزشکی به این مسابقات است.

کد خبر 5865050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha