۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۵۴

فرماندار لنگرود: 

هویت و فرهنگ جامعه با قلم خبرنگاران حفظ می‌شود

هویت و فرهنگ جامعه با قلم خبرنگاران حفظ می‌شود

لنگرود- فرماندار لنگرود گفت: هویت، آرمان و فرهنگ جامعه با قلم خبرنگاران حفظ می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا جلالی امروز یکشنبه در جلسه تجلیل از اصحاب رسانه اظهار کرد: خبرنگاران روایت گران اول و سرمایه‌های اجتماعی جامعه هستند که باید واقعیت‌ها را به اطلاع مردم برسانند.

وی افزود: در سال‌های اخیر که استکبار در صدد سیاه نمایی است و مطالب غیر واقع را در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی نشر می‌دهد جبهه مقابل شما خبرنگاران هستید که این رسالت اصحاب قلم و اندیشه را سنگین‌تر می‌کند چرا که هویت و فرهنگ و آرمان کشور در قلم و هوشمندی شما خبرنگاران حفظ می‌شود.

جلالی با بیان اینکه مردم سالاری دینی بر دو اصلی که ریشه در آموزه‌های و حیاتی و دیگر اینکه مردم در آن نقشی اساسی دارند استوار است، گفت: محور اصلی در این گفتمان، خدمت و ایجاد بستری عادلانه برای رسیدن به رشد تعالی است.

جلالی به شاخص‌های دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: دستاوردهای مطلوبی در حوزه‌های مختلف شاهد هستیم و این راه تا رسیدن به قله ادامه دارد.

وی به برنامه‌های شهرستان لنگرود در هفته دولت اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها در قالب ۱۲۴ عنوان پروژه در حوزه شهری و روستایی با اعتبار ۱۳۸ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

جلالی تصریح کرد: اقدامات وسیعی در بخش‌های عمرانی و گردشگری در حال اجرا است البته تعدادی از این طرح‌های بزرگ از جمله بندر چمخاله ناتمام است اما دیگر پروژه‌ها نیز در بخش‌های برق، مخابرات، راه، مسکن محرومین، لایه روبی استخرها در این ایام به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: تعدادی از این پروژه‌ها شامل ۳۰ کیلومتر راه روستایی با ۴۰ میلیارد اعتبار، ۱۰۴ واحد مسکن محرومین، افتتاح تعدادی پمپاژها از جمله درویشانبر، افتتاح فاز سوم آبرسانی بخش مرکزی از اعتبارات محرومیت زدایی است.

کد خبر 5865917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha