۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۳۶

نماینده ولی فقیه در استان فارس:

توانمندی های دفاعی کشور دشمن را مایوس کرده است

توانمندی های دفاعی کشور دشمن را مایوس کرده است

شیراز - نماینده ولی‌فقیه در استان فارس گفت: کشور در صنایع دفاعی دارای توانمندی های ویژه ای است به‌گونه‌ای که این ظرفیت ها موجب ناامیدی دشمنان شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در دیدار با جمعی از مدیران و مسئولین وزارت دفاع در استان فارس بیان کرد: یکی از مطالباتی که رهبری از نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی دارند توانمندسازی این نیروها است و شاهد هستیم که بسیاری از حوزه‌ها نیروهای انقلاب اسلامی به‌قدری توانمند هستند که تمامی نقشه‌های دشمنان برای آسیب رساندن به مردم خنثی شده است.

وی اضافه کرد: در زمان شاه دارای پیشرفته‌ترین ارتش منطقه بودیم؛ ولی این ارتش برای مردم ایران هیچ کاری نمی‌کرد؛ بلکه ژاندارم آمریکا بود و هر چه از قدرت ارتش ایران در آن زمان گفته می‌شود در قالب یک تبعه آمریکایی به ارتش نگاه می‌شد.

امام‌جمعه شیراز تأکید کرد: شعار «نه شرقی، نه غربی» نشان‌دهنده استقلال ملت ایران از دولت‌های غربی و شرقی است؛ ازاین‌رو باید استقلال ایران در تمامی حوزه‌های اجتماعی و نظامی نیز مشهود باشد.

وی افزود: استفاده از متخصصان ایرانی موجب شده تا تمامی دستاوردهای نظامی در دنیا توسط مهندسان داخلی مهندسی معکوس شده و نسبت به تولید آن اقدام می‌شود.

کد خبر 5866184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha