۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۰۰

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان:

پلیس برای حصول امنیت آماده جانفشانی است

پلیس برای حصول امنیت آماده جانفشانی است

مسجدسلیمان- جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: پلیس در عرصه امنیت و مقابله با هنجار شکنان آماده هر نوع جانفشانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حجت الله سفیدپوست بعد از ظهر امروز یکشنبه در حاشیه مراسم تشیع شهید ستوان سوم «سعید پویان» که در مسجدسلیمان برگزار شد، در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز باز هم فراجا افتخار این را دارد که فرزند دیگری را تقدیم امنیت این مرز و بوم کرد. امروز فرماندهی انتظامی خوزستان افتخار می‌کند که پنجمین شهید خود را در عرصه امنیت تقدیم انقلاب و مردم می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان خطاب به مردم مسجدسلیمان گفت: ما کارکنان فرماندهی انتظامی استان در راستای حفظ امنیت و آسایش همه مردم این سرزمین هر لحظه در مقابل نااهلان، هنجارشکنان و مخلان و نظم و امنیت عمومی آماده جانفشانی هستیم.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون در استان خوزستان پنج شهید والامقام را در گوشه گوشه شهرستان‌های استان در مقابل افراد شرور و افراد نابهنجار تقدیم کردیم‌، همکاران ما جوانمردانه ایستادند و ناجوانمردانه در مقابل این افراد به شهادت رسیدند.

سرهنگ سفیدپوست تصریح کرد: خوش به حال این شهید والامقام که در این ایام اربعین جز کاروان شهدا شده است. تمام اقتدار و پویایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خاک مطهر این شهیدان به خصوص شهدای عرصه امنیت است و ما کارکنان فراجا به آن افتخار می‌کنیم.

کد خبر 5866429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha