۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۴۸

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:

شیوه مراقبت از مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار به روزرسانی شود

شیوه مراقبت از مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار به روزرسانی شود

بجنورد- رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به روند رو به رشد سرقت در استان، گفت: شیوه مراقبت از مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار به روزرسانی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا براتی زاده صبح دو شنبه در ستاد کنترل مجرمین حرفه‌ای خراسان شمالی که در محل دادگستری برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان این مرز و بوم یا مستقیماً در صدد براندازی هستند و با جریان سازی روی اتفاقات معمولی آشوب ایجاد می‌کنند.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به مجاهدت نیروهای انتظامی و امنیتی در جریان حوادث سال گذشته، گفت: قبل از هر رویداد و اتفاقی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی با هوشیاری کامل عمل کنند تا دشمنان فرصت سو استفاده پیدا نکنند.

وی افزود: بسترسازی مناسب و تنوع در نحوه اقدام و عمل مناسب با رفتار مجرمان حرفه‌ای، خطرناک و سابقه دار در جامعه، می‌تواند به مدیریت میدانی یک جریان کمک کند.

براتی زاده بیان داشت: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضائی است و قانون فصل الخطاب همگان است.

وی خطاب به عوامل تأمین امنیت کشور تأکید کرد: اقدامات پیشگیرانه انتظامی و امنیتی را همواره در اولویت خود قرار دهید و در این مسیر به نحوی عمل کنید که نقشه‌های شوم دشمنان با کمترین هزینه ممکن نقش بر آب شود.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به نگرانی شهروندان از افزایش موارد سرقت در استان گفت: در خصوص پیشگیری از وقوع سرقت باید اقدامات پیش بینانه و پیشگیرانه در خصوص مراقبت از مجرمان حرفه‌ای، خطرناک و سابقه دار به طور مستمر انجام و به روز رسانی شود.

کد خبر 5866718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha