۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۴۷

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

خرید تضمینی گندم در زنجان از مرز ۴۰۰ هزارتن عبور کرد

خرید تضمینی گندم در زنجان از مرز ۴۰۰ هزارتن عبور کرد

زنجان- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از خرید تضمینی ۴۰۰ هزارتن گندم از کشاورزان زنجانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی الله زمانی روز دوشنبه گفت: ۴۰۰ هزارتن گندم کشاورزان که در سال زراعی ۱۴۰۲ برداشت کرده‌اند از طریق ۴۱ مرکز فعال ملکی و خصوصی در استان خریداری شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۵ هزارتن گندم در قالب خرید توافقی از کشاورزان زنجانی خریداری شده است، اظهار کرد: تاکنون ۵۹ هزار و ۱۵۴ محموله گندم از ۱۸ هزار و ۴۹۸ گندمکار خریداری و در سیلوهای ملکی و بخش خصوصی، جهت برنامه‌ریزی در تأمین آرد و نان شهروندان ذخیره شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از ۳,۲۲۰ میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجان که تا تاریخ ۲۳ تیر ۱۴۰۲ گندم خود را تحویل سیلوهای ملکی و خصوصی داده بودند، پرداخت شده است.

زمانی ادامه داد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم ۱۵ هزارتومان است.

وی با تأکید بر اینکه روند پرداخت بهای خرید تضمینی گندم به کشاورزان در جریان است، خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری و اعلام مسئولانی استانی و کشوری باقی‌مانده مطالبات گندمکاران عزیز طی روزهای آتی (اواخر مرداد ماه سال جاری) به حساب آنان واریز و پرداخت مطالبات به روز می‌شود.

کد خبر 5867041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha