۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۱۶

رئیس شورای شهر دیر خبر داد؛

تخفیف ۲۵ درصدی صدور پروانه ساختمانی در دیر به مناسبت هفته دولت

تخفیف ۲۵ درصدی صدور پروانه ساختمانی در دیر به مناسبت هفته دولت

بوشهر- رییس شورای اسلامی شهر دیر از تخفیف ۲۵ درصدی صدور پروانه ساختمانی به مناسبت هفته دولت در شهرداری دیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آلبوغبیش صبح سه شنبه در نشست با سرپرست و معاونت‌های شهرداری دیر از تخفیف اجازه ساخت پروانه ساختمانی برای شهروندان خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت، شهرداری دیر برای عوارض صدور پروانه ساختمانی تخفیف ۲۵ درصدی در نظر گرفته است و شهروندان متقاضی می‌توانند به شهرداری مراجعه کنند.

رئیس شورای اسلامی دیر با اشاره به معضل سگ‌های ولگرد در سطح شهر، افزود: با نزدیک شدن به شروع سال تحصیلی وجود سگ‌های ولگرد خانواده‌ها و دانش آموزان را نگران کرده است و شهرداری باید با هماهنگی دیگر ارگان‌ها سریع‌تر آنها را زنده گیری و به مکان مخصوص نگهداری منتقل کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر دیر نیز با تقدیر از پرسنل شهرداری برای نور پردازی‌های سطح شهر، گفت: یکی از کارهایی که به زیبایی فضای شهری کمک می‌کند، همین نور پردازی‌های سطح شهر است که رضایت شهروندان را در پی داشته است.

حسین ربی به برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین در دیر از مقبره سید مرتضی تا امامزاده شاه ابوالقاسم اشاره کرد و افزود: شهرداری با ستاد برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین همکاری‌های لازم داشته باشد تا این همایش بزرگ حسینی هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

وی عنوان کرد: ساحل ماسه‌ای شهر دیر یکی از بهترین سواحل استان است که روزانه شاهد حضور خانواده‌ها، شهروندان و مسافران در کنار این ساحل زیبا هستیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر دیر خواستار نظافت ساحل هر سه روز در هفته توسط یک اکیپ از پاکبانان شهرداری شد و افزود: پستی و بلندی‌های اطراف پنجشنبه بازار تسطیح و سطل زباله در آن مکان جانمایی و نصب شود.

کد خبر 5867081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha