یدیعوت آحارونوت خبر داد؛

تقویت مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه مرزی الجلیل

تقویت مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه مرزی  الجلیل

یک روزنامه صهیونیستی از تقویت آرایش نظامی ارتش این رژیم در نقاط مرزی با لبنان به دلیل نگرانی از حمله غافلگیرکننده حزب‌الله لبنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز دوشنبه در گزارشی به تقویت مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای لبنان به دلیل نگرانی از حمله غافلگیرکننده حزب الله لبنان اشاره کرد.

یواف زیتون خبرنگار نظامی یدیعوت آحارونوت در این باره گزارش داد: ارتش اسرائیل در حال تقویت مواضع خود در الجلیل و مقاوم سازی بیشتر این منطقه مرزی به دلیل نگرانی از حمله پیش‌دستانه حزب الله لبنان است.

براین اساس، دلیل اصلی اقدامات اخیر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نقاط مرزی به ویژه منطقه الجلیل، نگرانی از تحرکات اخیر حزب الله لبنان در مستقر نمودن یگان نیروهای ویژه موسوم به رضوان بوده است.

در این گزارش آمده است: افزایش قدرت و جسارت حزب الله در شرایطی که قدرت بازدارندگی ارتش اسرائیل کاهش پیدا کرده، چالش‌های نظامی برای تل‌آویو را تشدید کرده است.

در روزهای اخیر محافل صهیونیستی به دلیل سخنرانی دبیرکل حزب الله در ارتباط با بازگرداندن اسرائیل به عصر حجر، به طور جدی درباره وضعیت شکننده این رژیم برابر تهدیدات مقاومت هشدار داده و درباره آینده خود اعلام خطر کرده اند.

کد خبر 5867213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha