۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۲۲

‌پیام استاندار یزد به ‌دومین یادواره شهدای رسانه استان؛

شهدای رسانه جهاد در صحنه تبیین را در کارنامه خود ماندگار کردند

شهدای رسانه جهاد در صحنه تبیین را در کارنامه خود ماندگار کردند

یزد- استاندار یزد با صدور پیامی به دومین یادواره شهدای رسانه استان یزد گفت: شهدای رسانه جهاد در صحنه تبیین را در کارنامه خود ماندگار کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهران فاطمی در این پیام آورده است: امیدواریم با برگزاری چنین محافل نورانی و مبارکی، شاهد بالندگی فرهنگ ایثار در ابعاد مختلف جامعه باشیم.

در این پیام همچنین آمده است: شهدا، پیشقراولان بی بدیل و بی مانند عشق ورزی به پروردگار خویشند که همچو ستاره‌ای درخشان، در جهان جهل و تاریکی می‌درخشند و از تلالو جانفشانی خویش، روشنایی را به پویندگان حقیقی راه راستی و درستی اعطا می‌کنند و اینگونه است که این مردان الهی بر سفره رحمت و کرامت بی مانند و بی انتهای پروردگار خویش مهمان می‌شوند و به مقام عند ربهم یرزقون نائل می آیند.

این پیام می‌افزاید: شهدای والامقام رسانه اما از جنس دیگرند، آن جان‌های پاکی که در دو جهاد هم‌زمان گام نهاده و در کنار جهاد در جنگ، جهاد در صحنه تبیین را نیز بر کارنامه درخشان خویش افزوده و فداکاری فروزان خویش را فروزان‌تر کرده اند؛ بی شک اجر عظیم شأن نزد خداوند متعال افزون‌تر است.

در این پیام همچنین آمده است: برگزاری دومین یادواره شهدای والامقام رسانه استان دارالعباده و دارالعلم یزد، اقدامی ارزشمند و شایسته تقدیر است که به ویژه در مقطع کنونی که اهمیت و جایگاه رسانه و جهاد تبیین بیش از پیش بر همگان آشکار یافته است، ارزشمندی آن دوچندان می‌شود.

فاطمی با قدردانی صمیمانه از همه عوامل خدوم برگزاری این یادواره، توفیق پیمودن راه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را که همانا امتداد راه الهی و مقدس شهدای والامقام حماسه حسینی است، از درگاه حضرت دوست مسئلت و اعلام کرده: رجاء واثق دارم با برگزاری چنین محافل نورانی و مبارکی، انشاالله شاهد بالندگی فرهنگ ایثار و نثار در ابعاد مختلف جامعه خواهیم بود.

دومین یادواره شهدای رسانه استان یزد ٣١ مرداد در امامزاده سیدجعفر یزد برگزار می‌شود.

کد خبر 5867264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha