۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۰۶

خوزستان پایتخت موکب‌ها - ۱۰۹؛

احداث بیش از ۱۰ هزار مترمربع سایبان ثابت و متحرک درمرزهای خوزستان

احداث بیش از ۱۰ هزار مترمربع سایبان ثابت و متحرک درمرزهای خوزستان

اهواز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: برای رفاه زوار حسینی به میزان چهار هزار و ۶۳۵ مترمربع سایبان ثابت و پنج هزار و ۵۶۰ مترمربع سایبان متحرک در مرزهای استان احداث شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جولانژاد شامگاه دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: اجرای پروژه‌های زیرساختی در هر ۲ پایانه مرزی استان به پایان رسیده و هر دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه آماده استقبال از زائران اربعین حسینی (ع) هستند.

وی افزود: با توجه اینکه راهپیمایی اربعین حسینی در سال‌های آینده در فصل گرما برگزار می‌شود، امسال احداث یک هزار و ۶۸۵ متر مربع سایبان ثابت و احداث سه هزار و ۷۶۰ متر مربع سایبان موقت، نصب مه پاش، بازسازی و توسعه فضای سبز، احداث و توسعه و مرمت سرویس‌های بهداشتی با مبلغی بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال در شلمچه اجرا شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: در پایانه مرزی چذابه نیز احداث ۲ هزار و ۹۵۰ متر مربع سایبان ثابت و یک هزار و ۸۰۰ متر مربع سایبان موقت، نصب مه پاش، بازسازی و توسعه فضای سبز، احداث و توسعه و مرمت سرویس‌های بهداشتی، محوطه سازی و احداث نمازخانه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال به اجرا رسید.

کد خبر 5867391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha