۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۳۳

معاون فرهنگی نهاد رهبری دانشگاه بوعلی‌سینا:

اندیشه‌های تمدن‌ساز رهبری در دانشگاه‌ها ترویج یابد

اندیشه‌های تمدن‌ساز رهبری در دانشگاه‌ها ترویج یابد

همدان-معاون فرهنگی نهاد رهبری دانشگاه بوعلی‌سینا گفت: معتقدیم باید اندیشه‌های تمدن‌ساز رهبری در دانشگاه‌ها ترویج یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی صفایی‌اصل عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کتاب "اندیشه تمدن‌ساز" مقام معظم رهبری یکی از دروسی است که در این طرح به دانشجویان ارائه می‌شود، اظهار کرد: از آن جا که معتقدیم باید اندیشه‌های تمدن‌ساز رهبری در دانشگاه‌ها ترویج یابد باید نسبت به این سرفصل درسی اهتمام ویژه‌ای شود.

وی افزود: در همین راستا هشت جلسه دو ساعته برای دانشجویان کنشگر و مطالبه‌گر انقلابی با هدف آشنایی آنها با اندیشه‌های تمدن‌ساز و پاسخ به شبهات پیش‌بینی شده است.

معاون فرهنگی نهاد رهبری دانشگاه بوعلی‌سینا با بیان اینکه فرهنگ‌سازی برای آشنایی با اندیشه تمدن‌ساز در جامعه دانشگاهی و تحقق‌بخشی به بیانیه گام دوم انقلاب یک اصل است، گفت: تبلور تمدن‌سازی در اندیشه دانشجویان به عنوان حلقه‌های میانی جامعه مساوی است با تسری این تفکر در لایه‌های اجتماع انکارناپذیر است.

حجت‌الاسلام صفایی‌اصل خاطرنشان کرد: این طرح یک نقشه راه برای ترویج اندیشه‌های رهبری و مفاهیمی چون ایمان، توحید، نبوت و ولایت فقیه و تمرکز بر اسلام به عنوان دینی اجتماعی و اثرگذار است.

وی افزود: آشنایی با تدبر در آموزه‌های دینی و سیره مبارزاتی معصومین (ع) ما را در رسیدن به تمدن اسلامی مد نظر رهبری کمک می‌کند.

کد خبر 5868135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha