۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۳۵

مدرس درس گام دوم انقلاب:

جوانان با اشراف بر بیانیه گام دوم انقلاب پای کار نظام باشند 

جوانان با اشراف بر بیانیه گام دوم انقلاب پای کار نظام باشند 

همدان-مدرس درس گام دوم انقلاب گفت: بیانیه گام دوم یک منشور و سند کامل و حساب شده است‌ که‌ با اشرافیت بر آن‌، جوانان می‌توانند با قوت بیشتری پای کار انقلاب بایستند.  

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علیرضا یوسفی‌راستگو عصر سه‌شنبه در جمع دانشجویان اظهار کرد: یکی از لازمه‌های پیشرفت دانشجویان و جوانان آشنایی با بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی با بیان اینکه آشنایی با بیانیه گام دوم انقلاب، آشنایی با تفکرات و بیانات رهبر انقلاب است، افزود: در این بیانیه بیاناتی از سوی حضرت آقا در راستای پیشرفت کشور مطرح شده بنابراین جوانان باید برای پیشرفت کشور خوانش صحیحی از بیانیه داشته باشند.

مدرس درس گام دوم انقلاب خاطرنشان با بیان اینکه تأکیدات رهبر انقلاب در این بیانیه توجه به جوانان است به نحوی که جوانان پای کار انقلاب باشند، گفت: می‌توان با اتکا به بیانیه گام دوم انقلاب مطالبه‌گری در سطح کشوری مطرح کرد.

حجت‌الاسلام راستگو خاطرنشان کرد: مسئولان در مسیر بیانیه گام دوم و بر اساس بیانیه نمره‌دهی شوند یا مورد بازخواست قرار گیرند.

وی با اشاره به تأثیرگذاری دانشجویان به‌عنوان قشر فرهیخته و دانشگاهی گفت: دانشجویان نیروهای اثرگذاری هستند از همین رو هر چه بیشتر پای انقلاب باشند پیشرفت انقلاب سرعت بیشتری می‌گیرد.

مدرس درس گام دوم انقلاب عنوان کرد: در دوره آموزشی طرح حامیم نیز دانشجویان آشنایی اجمالی با بیانیه گام دوم خواهند داشت، همچنین از گذشته ۴۰ ساله انقلاب و اقداماتی که تاکنون انجام شده مطلع می‌شوند.

وی با بیان اینکه دانشجویان با راه‌هایی که از این پس باید بپیماییم نیز آشنا خواهند شد، بیان کرد: این بار بر دوش جوانان نخبه و دانشگاهی است.

حجت‌الاسلام راستگو افزود: با اتکا به بیانیه گام دوم انقلاب می‌توان نقاط ضعف و قوت کشور را رصد کرد و بر اساس بیانیه، مطالبه‌گری در همه ارکان را پیش گرفت.

وی عنوان کرد: بیانیه گام دوم یک منشور و سند کامل و حساب شده است که با اشرافیت به آن جوانان می‌تواند با قوت بیشتری پای کار انقلاب بایستند.

کد خبر 5868159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha